    From: "Marek" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Pamięć do płyty ECS N2U400-A
    Date: Sat, 5 Mar 2011 12:21:43 +0000 (UTC)

    Witajcie:)

    Chciałbym zwiększyć pamięć RAM w płycie ECS N2U400-A do 2GB
    (komp pracuje na WinXP 32bit). W specyfikacji płyty:

    http://www.ocworkbench.com/2003/ecs/n2u400a/n2u400a-
    1.htm
    lub
    http://www.ecs.com.tw/ECSWebSite/Product/Product_Det
    ail.aspx?DetailID=380&CategoryID=1&MenuID=50&LanID=9
    #fragment-SPEC

    jest napisane, że płyta obsługuje pamięci DDR DIMM SDRAM,
    ale nie do końca kumam o co chodzi z tym DDR400/333/266/200.
    Czy to oznacza, że mogę w biosie ustawić magistralę na wartość
    taktowania pamięci np. na 266 lub 400 Mhz i wstawić pamięć, która
    chodzi na tej częstotliwości?
    A co z parametrem PC3200 zamontowanych obecnie w płycie pamięci
    2x256MB (tak podaje program Everest)?
    Czy mogę wstawić kość 2GB, czy tylko dwie po 1GB?

    Proszę o przykładowe linki (Ceneo, Skapiec , Allegro, itp.) do najlepszych
    pamięci (1GB lub 2GB jeśli pójdą), które pasują do tej płyty.

    --
    Pzdr.
    Marek