  • 51. Data: 2012-01-29 10:37:18
    Temat: Re: Paliwo powinno kosztować ca 20 PLN za litr ...
    Od: "Iglo" <f...@W...gazeta.pl>

    to <t...@i...pl> napisał(a):

    > Dajcie juĹź spokĂłj temu Cavallino...

    Też miałem takie odczucie, po przeczytaniu aż się zdziwiłem, że to nie jest
    autor wątku.

  • 52. Data: 2012-01-29 10:57:46
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-29 08:50, Cezary Daniluk pisze:
    > W dniu 2012-01-28 21:22, Arbiter pisze:
    (...)

    > He he, a ja z Bródna na Wrocławską jechałem, zobaczyłem co się dzieje w
    > drugą stronę to wróciłem przez Bielany do Podleśnej, i od Wisłostrady
    > komfortowo wjechałem na Most Grota :)

    http://www.youtube.com/watch?v=xGn_Q0HXj4k&feature=p
    layer_embedded

    Stąd byś się nie wycofał - o zachowaniu debili (chwilowym bohaterem
    jest kierowca Mitsubishi) nie wspomnę.

  • 53. Data: 2012-01-29 11:51:57
    Od: pedro <p...@o...pl>

    dniu 2012-01-29 08:42, a...@W...gazeta.pl pisze:
    > Witam serdecznie.
    >
    > Proponowałem kiedyś po 10zł. ale 20 też może być.
    > Nikt kto nie potrzebuje naprawdę, nie jeździłby tylko ruszył du..
    > Pozdrawiam.
    >
    > Sebastian
    > http://speedyelise.fora.pl

    Jak myślisz kto zapłaci za nalaną benzynę po 20 zł litr którą będę
    potrzebował nalać aby dowieźć artykułu do sklepu spożywczego niedaleko
    twojego domu?
    Paliwo w większości przypadków słuzy do wyprodukowania dobr/oferowania
    usług które potrzebujesz, więc o czym ty piszesz?! Chcesz ogólnej
    podwyżki cen?

  • 54. Data: 2012-01-29 12:06:35
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Ciągniemy się w gigantycznych kolumnach ... co 2 auto przede mną puszcza
    > niebieskie chmury powodując że idzie się zarzygać na śmierć. Na wioskach
    > przyległych do DK8 obserwuję gigantyczny wzrost przejazdów typu wyjeżdża
    > chłopek roztropek z posesji ... przejeżdża 600 metrów i skręca w posesję
    > ... Jak go nie będzie stać - pójdzie pieszo/rowerem ...

    A co ci do tego złamasie co tam sobie robi chłopek roztropek....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 55. Data: 2012-01-29 12:24:41
    Od: SkiMir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2012-01-29 01:44, KrisPolska pisze:

    > te $$$ wyda na naszym rynku napedzajac koniunkture
    > bo kupujac towary generujemy popyt
    > a zatem prdukcja musi wzrosnac, jak musi wzrosnac to trzeba kogos zatrudnic

    Niestety, gospodarka rynkowa to taka sama utopia jak komunizm.

    > ogolnie mowiac panstwo nas doi napychajac swoja sakwe ktora i tak

    Co potwierdza utopijność gospodarki rynkowej. Spece w rządzie to
    doskonale wiedzą i robią wszystko aby zapewnić sobie pieniądze
    niezależnie gdzie Ty będziesz je zarabiać i wydawać (nawet jak nie
    będziesz zarabiać i wydawać to i tak musisz coś zapłacić).

    > przepuszcza w pusto i przejada na zus i inne puste projekty
    > zamiast zostawic te pieniadze na rynku to doprowadza do upadku

    No i kogo obchodzi rynek to tylko ryzyko, zawsze może nie wyjść a
    podatki i obciążenia i tak wyjdą.

    > teraz ponoc jaka oplata deszczowa, jutro moze za chodnik i trawnik dla psa?

    Co potwierdza moje założenia. Widać PAŃSTWO ma już zbyt mało kasy z
    podatków należnych od zysków, obrotów więc wprowadzi podatki niezależne
    od rynku.

    --
    M.

  • 56. Data: 2012-01-29 13:50:41
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Artur Maśląg

    > Stąd byś się nie wycofał - o zachowaniu debili (chwilowym bohaterem jest
    > kierowca Mitsubishi) nie wspomnę.

    Widzę, że i zajeżdżanie drogi było i jakoś mnie to nie dziwi.

  • 57. Data: 2012-01-29 13:55:19
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 29-01-2012 10:57, Artur Maśląg pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=xGn_Q0HXj4k&feature=p
    layer_embedded
    > Stąd byś się nie wycofał - o zachowaniu debili (chwilowym bohaterem
    > jest kierowca Mitsubishi) nie wspomnę.

    Co za debil. Ważne że Krzysio 45 ze spółką bawił się doskonale!
    Ewidentnie robili na złość Tuskowi!

    --
    Paweł

  • 58. Data: 2012-01-29 13:55:50
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 29-01-2012 13:50, to pisze:
    > Widzę, że i zajeżdżanie drogi było i jakoś mnie to nie dziwi.

    Czyli teoria o zajeżdżaniu na S1 jest całkiem prawdopodobna.

    --
    Paweł

  • 59. Data: 2012-01-29 14:09:33
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-29 13:55, DoQ pisze:
    layer_embedded

    > Co za debil. Ważne że Krzysio 45 ze spółką bawił się doskonale!
    > Ewidentnie robili na złość Tuskowi!

    http://www.youtube.com/watch?v=-K6zFGzd-VY&feature=r
    elated

    Zresztą - na filmikach doskonale widać (i słychać) jaka to
    świetna zabawa i nikomu w niczym nie przeszkadzali.

  • 60. Data: 2012-01-29 14:18:04
    Od: "KrisPolska" <n...@w...pl>

    Użytkownik "SkiMir" <p...@M...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Co potwierdza moje założenia. Widać PAŃSTWO ma już zbyt mało kasy z
    > podatków należnych od zysków, obrotów więc wprowadzi podatki niezależne od

    no i koncem koncow firmy tak jak no chomikuj.pl zalozyla dzialalnosc na
    cyprze
    nikt sie nie przychrzania,a a sory zakladaja im sprawy ale sa poza naszym
    zasiegiem
    w rajach podatkowych czy tez w Dubaju gdzie nie ma podatkow widac jak
    doskonale rozwija sie rynek

    milabym propozycje, rozwalic ten caly stary komunistyczny system
    wypieprzyc wszytskich urzednikow na ulice do lopat
    niech zrobia porzadek z tym co nie moga od wiekow zrobic sluzby komunalne
    zabrac sie za poarzdku na ulicach wprowadzic oglolny lad przestrzenny

    wrocic do podstaw, wojsko sluzba zdrowia, transport policja
    wywalic zbednych 30% urzednikow co kontroluja co juz nie raz bylo
    skontrolowane
    stworzyc przyjazne panstwo w ktorym czlowiek odzywczai sie od kombinowania
    wywalic starych ludzi decyzyjnych z epoki komunizmu
    u nas sie nic nie da zalatwic, do poki nie ma sie znajomosci, ale dla pana
    generala bez problemu
    przekwalifikujemy dzialke lesna...
    do obrzydzenia wladza sie zadzi a Kowalski nawet gdy ma kilka zloty moze co
    najwyzej napyskowac
    lagodnie by wogole cos zalatwic, w zasadzie bez udzialu TV wiele spraw by
    umarlo bez rozglosu

    pamietacie ta sprawe gdzie ludziom sprzedano dzialki w miejsce budowy
    obwodnicy ?
    miasto o tym wiedzialo, napchalo kiese i co dalej? a wiecie kto bedzie
    wyplacal odszkodowania ?:P