  • 11. Data: 2011-06-26 19:10:08
    Temat: Re: Hartek - meldujem sie...
    Od: "Krzysztof \"Mad Max\" Laska" <t...@c...co>

    W dniu 24.06.2011 23:15, zbigi pisze:
    > Na kazdej imprezie jest tak, ze ktos musi byc pierwszy... :\
    > No wiec chyba na nasz przypadlo, zeby jako pierwsi zameldowac sie po
    > powrocie z X rocznicy wiadomego incydentu matrymonialnego. ;)
    > Krotko:
    > Bylo git, jest git, bedzie git. :)
    > Milej zabawy pozostajacym TAM dluzej anizeli my - nam pozostaja tylko
    > mile wspomnienia. I checi. By moc kiedys wybrac sie w pelnym wymiarze... ;)

    Ten teges... widzieliśmy się?

    --
    Krzysztof 'Mad Max' Laska
    http://www.riders.pl <- okazje dla motocyklistów

  • 12. Data: 2011-06-27 08:37:12
    Temat: PS. jeszcze kilka fotek - ale aparat byl juz napity
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    https://picasaweb.google.com/TytusPrecel/XZuranskie#

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 13. Data: 2011-06-27 10:09:41
    Od: Odys <o...@t...pl>

    Odysów szt. 2 wróciło wczoraj do domku bez strat, dzięki za fajna
    imprezę .. no i oczywiście było jak zwykle do dupy...

    Odys
    XLH 883 Grupa Lublin

  • 14. Data: 2011-06-29 05:24:33
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Krzysztof "Mad Max" Laska napisał(a):

    > Ten teges... widzieliśmy się?

    Yyy... Z Belushim, to sie sciskalem. Ale Ciebie nie pamietam w horere ;)
    Se dryndne do ciebie. Ino nie wiem, kiedy...
    --
    zbigi i stopka zastepcza