  • 11. Data: 2010-06-10 13:59:16
    Temat: Re: PRoblem kanaliza
    Od: "VSS" <n...@v...pl>

    Nick wrote:
    > Witam jak to zrobić
    > Mam w obiekcie jedna szmbo które jest szybko pełne ,

    -> pl.soc.polityka

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 12. Data: 2010-06-10 20:35:36
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    On 10/06/2010 09:12, zbychu wrote:

    > Można jeszcze GSM, GPRS albo światłowodem.
    > Ewentualnie laserem, ale to gdy najdzie mgła może nie działać.

    Ze swiatlowodu na zakretach informacje pouciekaja jesli nie dopilnujesz
    minimalnego promienia giecia. No i nie wiem czy srednicy starczy (wiecej
    niz 1mm to juz i plastikowe ciezko znalezc), chyba zeby kompresje
    zastosowac.

    --
    Jerry1111

  • 13. Data: 2010-06-10 21:09:49
    Od: Miłosz Skowyra <m...@w...epf.pl>

    W dniu 2010-06-10 21:35, Jerry1111 pisze:

> [...]
    > minimalnego promienia giecia. No i nie wiem czy srednicy starczy (wiecej
    > niz 1mm to juz i plastikowe ciezko znalezc), chyba zeby kompresje

    Słyszałem że podobno taka zawartość, to bardzo gównianie się kompresuje.

    Pozdrawiam Miłosz.

  • 14. Data: 2010-06-11 18:46:49
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Thu, 10 Jun 2010 10:06:14 +0200 "Nick" <n...@w...pl> napisał:

    >Mam w obiekcie jedna szmbo które jest szybko pełne , chciałem połączyć je z
    >drugim szmbem ale niestety , odległosć to ok 100 metrów , jednoczesnie
    >poziom tego drugiego szamba jest o 1,7 m wyższy treren , Jak mam to zrobić.

    Kładź Gigabit Ethernet i nie kombinuj.

  • 15. Data: 2010-06-11 19:28:55
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan __Maciek radzi:

    > Kładź Gigabit Ethernet i nie kombinuj.

    Normatywna długość kabla, to maksymalnie 105 metrów. Podane 100 metrów,
    to na granicy dopuszczalności. Mogą być kłopoty, zwłaszcza z 1000BASE-T.
    A jeśli padnie transmisja, to wystąpi problem z overflow error.

    --
    Jarek

  • 16. Data: 2010-06-11 20:19:02
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2010-06-11 21:28:55 +0200, =?iso-8859-2?Q?Jaros=B3aw_Soko=B3owski?=
    <j...@l...waw.pl> said:

    > A jeśli padnie transmisja, to wystąpi problem z overflow error.

    Overflow error to on ma już teraz ;)))

    --
    DJ

  • 17. Data: 2010-06-11 21:02:35
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

> [...]
    > minimalnego promienia giecia. No i nie wiem czy srednicy starczy (wiecej
    > niz 1mm to juz i plastikowe ciezko znalezc), chyba zeby kompresje

    Ba, powiedz to gościom z Keyence. Zrobili światłowód najwyraźniej nie
    wiedząc o zjawisku - da się go ostro złamać w pół nie niszcząc - ba,
    nawet nie zmieniając specjalnie parametrów.
    Żeby nie było - oglądałem, gniotłem i najprawdopodobniej w poniedziałek
    dostanę :)

    Miłego Jerry.
    Irek.N.

  • 18. Data: 2010-06-11 21:05:51
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    Widzę że wszyscy potraktowali problem należycie :)
    To ja tylko dodam tak nieśmiało...mnie Borysowski.pl uratował kibel :)

    Irek.N.

  • 19. Data: 2010-06-11 21:20:34
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan DJ napisał:

    > Overflow error to on ma już teraz ;)))

    Teraz to on sobie zdaje sprawę z ograniczeń i w porę robi backup.

    --
    Jarek

  • 20. Data: 2010-06-11 21:35:51
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello __Maciek,

    Friday, June 11, 2010, 8:46:49 PM, you wrote:

    > Kładź Gigabit Ethernet i nie kombinuj.

    Z takimi poradami, to na pl.comp.sieci!

    --
    Best regards,