  • 51. Data: 2010-09-13 00:35:23
    Temat: Re: [PROSBA] Krew
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > A generalnie pomysł jest ciekawy - ja mam tylko jedna prosbe.
    > Ja chce wziac na siebie zrobienie tego projektu, zatrudnie 20 dyrektorów,
    > zrobie przetarg na zbudowanie systemu bazy danych, wszystko po to, zeby
    > zbudowac baze informacji komu sie krew nalezy a komu nie.
    > A ci, co umra i nie splaca długu - bedziemy rodzine scigac.
    > W sumie moze podepniemy to pod fundusz alimentacyjny?
    > Kolejna machina urzednicza - biurokraci beda sie cieszyc!

    do PO się zapisz albo innej bandy. Jak wyczują że można na takim pomyśle
    przekręcić jakąś konkretną kasę to może zrobisz taki projekt.

  • 52. Data: 2010-09-13 10:54:25
    Temat: Re: Krew
    Od: amos <g...@g...com>

    On 12 Wrz, 22:55, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    wrote:
    > A ja oddałem kilkanascie litrów i nie mam kwitów.
    > Jakbym był tym motocyklistą, to bys o mnie napisał to samo.
    > Zenada.

    Dokladnie tak, przeciez wsiasc na motocykl to tak jak przylozyc sobie
    pistolet do glowy.
    Bo w autach to ludzie nie gina.
    Bo na rowerach to luszie nie gina.
    Bo piesi to nie gina.

    Typowe podejscie krzyska-niemiaszka: zlamal przepis, smial mnie
    wyprzedzic?! Niech zdycha w rowie...

    --
    amos

  • 53. Data: 2010-09-13 11:10:09
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    WS wrote:

    > W takim wypadku dostanie, ale przy jakis operacjach "planowych" robia
    > lub moga robic problemy

    Kłamać nt. rzekomego braku krwi zawsze mogą.
    To nie mienia tego, że krew dostarcza się, jeśli jest potrzebna.
    Bez względu na liczbę znajomych.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 54. Data: 2010-09-13 11:11:15
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    BartekK wrote:

    > Ale dotyczy to samca czy samicy? :>

    Samiec ma ochotę.
    Regularnie.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 55. Data: 2010-09-13 11:12:12
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Budzik wrote:
    > Użytkownik Bydlę b...@b...com ...

    > zamiast wyjasnic - idz oddac krew! :)

    Zbyt często nie można, więc zrobię to zwykłym trybem.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 56. Data: 2010-09-13 12:47:33
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > też
    > pożyczyć od Stacji ale wtedy jak w kredycie musisz oddać więcej. Tylko
    > dupki
    > liczą na jałmużnę. Ten motocyklista jest zapewne stosunkowo młody. Jak by
    > od
    > trzech lat oddał dla siebie z 3 litry krwi to by nie było w tej chwili
    > żadnego
    > żebractwa. A jak by, odpukać w niemalowane drewno, wykitował w czasie
    > operacji.
    > To wszystko co się nadaje na części zamienne dla innych należy od trupa
    ALe pieprzysz glupoty, krew mozna maksymalnie przechowywac 28 dni, osocze
    zamrozone maks 3 lata.
    To co chcesz zdeponowac??

    Znaffca nastepny.

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 57. Data: 2010-09-13 12:54:23
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

> [...]
    > pod inną nazwą. Każda niegospodarność to kasa dla tych co mają kasę z
    > przerobu
    > krwi. W TV pielęgniarki mówiły że opakowania są za duże. Dla dzieci
    > potrzeba
    > mniejszych opakowań. Bo są mniejsze niż dorośli. A opakowania jak dla
    > dorosłych
    > dostają. Zużyją 20% a reszta do kosza. Znowu dla dorosłych jak trzeba dać
    > inną
    > ilość niż opakowanie to nie idzie dobrać bo nie ma mniejszych. I jak ktoś
    > potrzebuje trochę więcej niż opakowanie to zużywają dwa. A z tego drugiego
    Ty wez juz nie pisz glupot czlowieku, bo ktos pomysli, ze masz o tym jakies
    pojecie.
    Zeby szpital mial krew u siebie musi miec bank krwi, a jak sobie wyobrazasz
    magazyn z potrzebna iloscia w szpitalu?

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 58. Data: 2010-09-13 14:58:57
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

> [...]
    > pojecie.
    > Zeby szpital mial krew u siebie musi miec bank krwi, a jak sobie wyobrazasz

    Po co zmieniasz temat? Masz w tym jakiś interes, czy mało kumaty jesteś i nie
    potrafisz zrozumieć co inni napisali? Co ja napisałem? Że w szpitalach krew jest
    mało potrzebna. Za to specyfiki z niej otrzymywane tak. Do tego potrzebne są
    firmy przetwarzające krew. Praca prosta i dobrze się na niej zarabia. Ty
    pieprzysz o jakiś magazynach z krwią w szpitalach. Po co im magazyn jak by nawet
    nie potrafili przetworzyć krwi na potrzebne produkty. Dlatego szpitale w Polsce
    nie zajmują się pobieraniem krwi żeby ją przetwarzać. Świeża krew i
    konserwowana ale nie przetworzona ma bardzo małe zastosowanie w leczeniu ludzi.

  • 59. Data: 2010-09-13 17:00:15
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    > ALe pieprzysz glupoty, krew mozna maksymalnie przechowywac 28 dni, osocze
> [...]
    Jak zaniesiesz pieniądze do banku i za dwa lata je wypłacasz to dostajesz te
    same banknoty co zaniosłeś czy inne?

  • 60. Data: 2010-09-13 18:44:42
    Od: Shrek <l...@p...pl>

    MadMan pisze:

    > Ee, bez przesady. Zależy - pierwszy raz jak oddawałem to byłem słaby,
    > następne oddania poszły gładko. To już prędzej na rower bym się bał
    > wsiąść.

    Eee tam, rowerem pojechałem ze stacji krwiodawstwa do pracy.

    Shrek.