    From: "kogutek" <k...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [PROSBA] Krew
    Date: Mon, 13 Sep 2010 14:58:57 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Ty wez juz nie pisz glupot czlowieku, bo ktos pomysli, ze masz o tym jakies
    > pojecie.
    > Zeby szpital mial krew u siebie musi miec bank krwi, a jak sobie wyobrazasz
    > magazyn z potrzebna iloscia w szpitalu?
    >

    > --
    > Bartek
    > Niebieska9'99
    > Ave1,8
    > EL

    Po co zmieniasz temat? Masz w tym jakiś interes, czy mało kumaty jesteś i nie
    potrafisz zrozumieć co inni napisali? Co ja napisałem? Że w szpitalach krew jest
    mało potrzebna. Za to specyfiki z niej otrzymywane tak. Do tego potrzebne są
    firmy przetwarzające krew. Praca prosta i dobrze się na niej zarabia. Ty
    pieprzysz o jakiś magazynach z krwią w szpitalach. Po co im magazyn jak by nawet
    nie potrafili przetworzyć krwi na potrzebne produkty. Dlatego szpitale w Polsce
    nie zajmują się pobieraniem krwi żeby ją przetwarzać. Świeża krew i
    konserwowana ale nie przetworzona ma bardzo małe zastosowanie w leczeniu ludzi.