  • 31. Data: 2010-09-12 18:55:40
    Temat: Re: [PROSBA] Krew
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > To sytuacja sprzed kilku lat, teraz gugiel znajduje, stacja czynna do
    > 18 oraz w soboty. Akcje wyjazdowe ladnie opisane
    > http://www.rckik.wroclaw.pl/index.php?status=11

    w Poznaniu zdecydowanie polecam akcje wyjazdowe - szybko, sprawnie i jakos
    tak przyjemniej niz w centrum na marcelinskiej, gdzie rzeczywiscie
    organizacja jest fatalna.

  • 32. Data: 2010-09-12 19:38:58
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > Agent kogutek nadaje:
    >
    > Po co później? Skoro już jest na stole to niech mu w zamian za krew
    > nerkę pobiorą w rozliczeniu, skoro nie wozi swojej krwi w samochodzie.

    O depozycie i kredycie nigdy nie słyszałeś? Co za różnica czy pieniądze krew
    albo kartofle. Jesteś młody i zdrowy to deponujesz ile chcesz. Zdeponujesz 100
    litrów to możesz biednemu w potrzebie podarować a bogatemu sprzedać. Jak nie
    zdeponowałeś to możesz kupić od kogoś lub od Stacji Krwiodawstwa. Możesz też
    pożyczyć od Stacji ale wtedy jak w kredycie musisz oddać więcej. Tylko dupki
    liczą na jałmużnę. Ten motocyklista jest zapewne stosunkowo młody. Jak by od
    trzech lat oddał dla siebie z 3 litry krwi to by nie było w tej chwili żadnego
    żebractwa. A jak by, odpukać w niemalowane drewno, wykitował w czasie operacji.
    To wszystko co się nadaje na części zamienne dla innych należy od trupa zabrać.

  • 33. Data: 2010-09-12 19:52:11
    Od: k...@v...pl

    > Użytkownik kogutek k...@v...pl ...

    > niewatpliwie twoja odpowiedz jest pieknym przykładem tej znieczulicy.
    W czarnej dziurze mam to co napisałeś. Mam oddane ponad 3 litry krwi. Na kwitach
    jest zapisane że dla mnie. Jak ja mogę tak mieć to każdy też może. Żenujące są
    prośby o krew. Sam nic nigdy dla innych a nawet dla siebie nie zrobił i trzeba
    mu dać bo żałosna informacja że miał wypadek. Wychodzi że na własne życzenie
    miał wypadek. Jak z tekstu by wynikało że był ofiarą wypadku to może mógłbym się
    zastanowić czy z mojej puli coś mu pożyczyć. Krew kosztuje 200 złotych za
    jednostkę. To niedrogo. Niejeden specyfik w tabletkach kosztuje więcej.

  • 34. Data: 2010-09-12 19:56:54
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 12 Sep 2010 19:38:58 +0200, kogutek wrote:
> [...]
    >To wszystko co się nadaje na części zamienne dla innych należy od trupa zabrać.

    Ale co to za socjalizm - zabrac ? Odkupic od spadkobiercow.
    I sprzedac na przetargu - zobaczymy kto da wiecej :-)

    J.

  • 35. Data: 2010-09-12 20:16:41
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > Ale co to za socjalizm - zabrac ? Odkupic od spadkobiercow.
    > I sprzedac na przetargu - zobaczymy kto da wiecej :-)
    >
    > J.

    Nie można dziedziczyć czyjejś nerki. Z urzędu po śmierci powinna należeć do
    skarbu państwa.

  • 36. Data: 2010-09-12 20:21:28
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 12 Sep 2010 20:16:41 +0200, kogutek wrote:

    >Nie można dziedziczyć czyjejś nerki. Z urzędu po śmierci powinna należeć do
    >skarbu państwa.

    Komuch :-P

    J.

  • 37. Data: 2010-09-12 20:26:26
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-09-12 20:21, J.F. pisze:

    > Komuch :-P

    Zdziwiony? :>

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 38. Data: 2010-09-12 20:43:26
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Stach wrote:
    > Z ciekawości, jak to wygląda?

    Normanie - nie ma znaczeni kto i ile oddał.
    Pokolenie głupków nam wyrosło i sieje jakieś idiotyczne bzdury na ten temat.

    > Pacjent potrzebuje krwi, żeby przeżyć i jeśli się wystarczająca
    > liczba znajomych dawców nie znajdzie to on jej NIE dostanie??

    Dostanie, a liczba znajomych nie ma znaczenia.

    --
    Bydlę

  • 39. Data: 2010-09-12 20:46:09
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Budzik wrote:

    > oodanie krwi nic nie kosztuje, trwa jakąs godzine.

    To nie tak, to trochę utrudnia radosne uprawnie farmy na fejbóku i
    wysyłanie SMS-ów o treści POMAGAM.

    > A imo to ciagle brakuje krwi.

    Bo natura nie skontruowała innej metody...

    > Czy znieczulica spoleczna jest az tak duza?

    Nie - tyle, że do lenistwa musisz dołączyć potężną niewiedzę na ten
    temat - nawet w tym wątku gardłujący za oddawniem krwi opowiadają
    głupoty na ten temat.

    Napisałeś, że nigdy nie zrozumiesz, więc nie wiem, czy mam sens wyjaśnianie.
    ;-)

    --
    Bydlę

  • 40. Data: 2010-09-12 20:48:53
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Budzik wrote:
    > Użytkownik Andrzej Lawa a...@l...SPAM_PRECZ.com ...

    > oddawałes kiedys krew?
    > imo to wszystko zalezy od organizmu

    No właśnie - jedni mdleją, inni mają ochotę na schabowego, a jeszcze
    inni nagle pragną się rozmnażać (autentyk!)

    --
    Bydlę