-
11. Data: 2013-10-17 19:46:22
Temat: Re: POW - oznakowanie
Od: Artur Maśląg <f...@p...com>
W dniu 2013-10-17 19:26, Uncle Pete pisze:
>> Jak jechałem ostatnio późnym wieczorem to też się zastanawiałem co to
>> za znaki i której jezdni tyczą - po drodze gdzieś też było podwójne
>> 70, ale na nitce oddzielonej barierą od nitki głównej. I tak nie
>> jest źle, ale niech to skończą, bo widać dezorientację u kierowców :>
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>
> Cały czas jeżdże między Puławską i al. Krakowską i stwierdziłem dla
Ja akurat jeżdżę częściej na odcinku Puławska-Górczewska (tutaj
niekoniecznie po S2/S8 - zależy od pory dnia itd., stąd pewna
nieregularność ;) )
> siebie, że ograniczenie dotyczy tej nitki, gdzie znaki są ustawione po
> obu stronach - bo są to nitki odchodzące do węzłów, z zakrętami, więc
> faktycznie jechać tam 120-ką nie byłoby wskazane.
Ja tez przyjąłem taką interpretację ;)
> Ale po jakiego...
> kierowca musi za każdym razem zgadywać, co zarządca drogi miał na myśli?
> Oznakowanie powinno być takie, żeby dało się go zrozumieć natychmiast.
Zgadzam się z powyższym, stąd mój post :) O ile w gęstym ruchu to może
nie widać pewnych rzeczy, bądź człowiek nie bardzo ma okazję się temu
na spokojnie przyjrzeć, ale właśnie wieczorem (ciemno i spokój) można
sobie na to na spokojnie pozwolić, przy okazji kontemplacji dantejskich
ciemności :)
-
12. Data: 2013-10-17 20:53:30
Temat: POW - oznakowanie
Od: Konfabulator <k...@1...pl>
Wy lepiej uważajcie na zjazd z S73 na POW. Już dwa razy bym się tam zabił. Jak się
jedzie wieczorem i chce się zjechać na POW z lewego pasa to droga zrobiona jest tak,
że nie widać początku zakrętu i można centralnie wbić się w barierę rozgraniczającą.
Przez oszczędność prądu, tylko dzięki fartowi jeszcze tu piszę.
-
13. Data: 2013-10-17 21:02:27
Temat: Re: POW - oznakowanie
Od: masti <g...@t...hell>
Dnia pięknego Thu, 17 Oct 2013 11:53:30 -0700 osobnik zwany Konfabulator
napisał:
> Wy lepiej uważajcie na zjazd z S73 na POW. Już dwa razy bym się tam
> zabił. Jak się jedzie wieczorem i chce się zjechać na POW z lewego pasa
> to droga zrobiona jest tak, że nie widać początku zakrętu i można
> centralnie wbić się w barierę rozgraniczającą. Przez oszczędność prądu,
> tylko dzięki fartowi jeszcze tu piszę.
konfabulujesz
--
Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett
-
14. Data: 2013-10-17 22:47:41
Temat: Re: POW - oznakowanie
Od: Uncle Pete <433koz_remove_it@remove_it_gmail.com>
On 2013-10-17 20:53, Konfabulator wrote:
> Wy lepiej uważajcie na zjazd z S73 na POW. Już dwa razy bym się tam zabił. Jak się
jedzie wieczorem i chce się zjechać na POW z lewego pasa to droga zrobiona jest tak,
że nie widać początku zakrętu i można centralnie wbić się w barierę rozgraniczającą.
Przez oszczędność prądu, tylko dzięki fartowi jeszcze tu piszę.
>
A co to jest S73?
Piotr
-
15. Data: 2013-10-17 22:54:05
Temat: Re: POW - oznakowanie
Od: Konfabulator <k...@1...pl>
S73 to jest konkretnie S79 :-) Chodzi o ten kawałek od Marynarskiej do POW.