  • 1. Data: 2011-11-17 17:32:25
    Temat: PLUS/PLAY koniec roamingu?
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Od rana mam [WAW] zablokowana w PlayFresh mozliwosc logowania sie do
    sieci Plus.
    Czy to oznacza ze skonczyla sie Playowo-Plusowa umowa na 'roaming
    wewnetrzny'?
    TA

  • 2. Data: 2011-11-17 17:56:57
    Temat: Re: PLUS/PLAY koniec roamingu?
    Od: "Maciek." <m...@g...com>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał
    > Od rana mam [WAW] zablokowana w PlayFresh mozliwosc logowania sie do
    > sieci Plus.
    > Czy to oznacza ze skonczyla sie Playowo-Plusowa umowa na 'roaming
    > wewnetrzny'?

    "11-go sierpnia (2010 roku) Polkomtel i P4 podpisały aneks do Umowy Roamingu
    Krajowego z czerwca 2006. Umowa ma charakter długoterminowy."

    Nie wiem jak to jest w tak dużym biznesie ale "długoterminowo" to chyba
    trochę dłużej niż kilkanaście miesięcy ;)

    --
    M.

  • 3. Data: 2011-11-17 18:22:29
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 17 Nov 2011 18:32:25 +0100,
    T...@s...in.the.world wrote:

> [...]
    >sieci Plus.
    >Czy to oznacza ze skonczyla sie Playowo-Plusowa umowa na 'roaming

    tak skończyła się właśnie dzisiaj tylko jeszcze żaden portal
    telekomunikacyjny nie zdążył o tym napisać
    kolejny raz dzisiaj o tym czytam po prostu ręce opadają

  • 4. Data: 2011-11-17 19:46:19
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "dizel" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    > tak skończyła się właśnie dzisiaj tylko jeszcze żaden portal
    > telekomunikacyjny nie zdążył o tym napisać
    > kolejny raz dzisiaj o tym czytam po prostu ręce opadają

    Mój sie loguje do Plusa. (Kraków). . Przed chwilą sprawdzałem.

  • 5. Data: 2011-11-17 20:06:00
    Od: dizel <x...@x...xx>

    tu jest odpowiedź: http://blogplay.pl/2011/11/prosze-o-restart/

  • 6. Data: 2011-11-17 20:30:49
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <l...@4...com>,
    dizel <x...@x...xx> wrote:

    > tak skończyła się właśnie dzisiaj tylko jeszcze żaden portal
    > telekomunikacyjny nie zdążył o tym napisać
    > kolejny raz dzisiaj o tym czytam po prostu ręce opadają

    E, nie sledze wszytskich portali telekomunikacyjnych.
    A tutaj jakos nikt przede mna o tym nie napisal.\

    Co wiecej, znajomy ma w domu Playa na karte i abonamentowy.
    Abonamentowy dzalal bez problemu. Fresh mial takie objawy jak moj.

    TA

  • 7. Data: 2011-11-18 09:32:28
    Od: z <z...@g...pl>

    dizel pisze:

    > tu jest odpowiedź: http://blogplay.pl/2011/11/prosze-o-restart/

    Jestem dopiero w trakcie rozkminiania nowego telefonu i się trochę
    pogubiłem :-)
    Czy taka awaria mogła być powodem przestawienia czasu w telefonie?
    Budzę się o 6 rano i mam 23.30. Dobrze że mam jeszcze inny budzik :-)

  • 8. Data: 2011-11-30 08:29:56
    Temat: Play awaria? recydywa?
    Od: z <z...@g...pl>

    z pisze:
> [...]
    Właśnie mój telefon się wyłożył i poprosił o włożenie karty sim :-)
    Restart pomógł. Miasto Lublin. Używam tylko GSM.