  • 21. Data: 2013-07-04 11:28:40
    Temat: Re: PLUS GSM - Brak śladu po nieudanej próbie połączenia
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości
    >Wierzę :) miałem długo ERA (miesiąc czy dwa po wejściu do PL) potem
    >parę lat PLUSA, krótko PLAY i wróciłem do ERA/T-Mobile
    >Brat miał ORANGE i też wiem jak przeklinał, w DC musiał podchodzić do
    >okna żeby zasięg łapać ... nie dziękuję za takie atrakcjie :)

    Ale to nie tak ze w Orange trzeba przy oknie stac.
    Jedna siec ma dziury w jednym miejscu, inna w drugim.
    Akurat DC powinno byc dobrze pokryte przez wszystkich.

    J.

  • 22. Data: 2013-07-04 11:31:13
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    J.F nabazgrał(a):

    > Ale to nie tak ze w Orange trzeba przy oknie stac.
    > Jedna siec ma dziury w jednym miejscu, inna w drugim.

    Dopuszczalne poza granicami miast, nie widzę z tym problemu.

    > Akurat DC powinno byc dobrze pokryte przez wszystkich.

    A nie jest ...

  • 23. Data: 2013-07-04 12:26:38
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w
    J.F nabazgrał(a):
    >Dopuszczalne poza granicami miast, nie widzę z tym problemu.

    >A nie jest ...

    Mysle ze po prostu brat mial pecha. To nie jest tak ze "Orange w
    Warszawie ma kiepski zasieg".
    Sa nieliczne miejsca gdzie nie ma, i zapewne inne sieci tez.
    Nawet Play nastawial juz sporo swoich BTS.

    UKE kiedys badalo zasieg, mozna odszukac raport.
    Ostatnio bylo chyba jezdzenie po miastach samochodem i testowanie
    internetu - i o ile pamietam to Play zrywal najrzadziej :-)

    J.

  • 24. Data: 2013-07-04 17:40:13
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-07-04 10:55, Chris pisze:
    > Artur Maśląg nabazgrał(a):

    > Nie wiem jak w tym roku będzie ale w zeszłym T-Mobile nie miał zasięgu
    > na sporym odcinku między autostrada A1 a Malborkiem.
    > Do tego małe zaniki sieci między Toruniem a Płońskiem, więcej ostatnio
    > nie podróżowałem :)

    Biorąc pod uwagę, że korzystam z NE który jest Online oraz zdarza mi
    się rozmawiać w trakcie jazdy to nie zauważyłem - szczególnie na
    odcinku Toruń-Płońsk, a ten regularnie od lat rozdeptuję.

  • 25. Data: 2013-07-04 17:44:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości

    >Biorąc pod uwagę, że korzystam z NE który jest Online oraz zdarza mi
    >się rozmawiać w trakcie jazdy to nie zauważyłem - szczególnie na
    >odcinku Toruń-Płońsk, a ten regularnie od lat rozdeptuję.

    A gadales w czasie tamtych tras ?
    Bo NE jest chyba na zaniki odporny - sciaga sobie kawalek trasy, i
    przez pewien czas lacznosci nie potrzebuje.
    Nawet nie wiadomo czy zamelduje brak.

    Tylko jak znam zycie - sproboj zjechac z trasy, to sie zacznie.

    J.

  • 26. Data: 2013-07-04 18:15:26
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-07-04 11:02, Chris pisze:
    > Artur Maśląg nabazgrał(a):

    > Wierzę :)

    Wiara podobno cuda czyni - niestety nie tak często je widuję.

    > miałem długo ERA (miesiąc czy dwa po wejściu do PL) potem parę
    > lat PLUSA, krótko PLAY i wróciłem do ERA/T-Mobile

    Mam/miałem wszystko od początku i jednak pozostanę przy swoim.

    > Brat miał ORANGE i też wiem jak przeklinał, w DC musiał podchodzić do
    > okna żeby zasięg łapać ... nie dziękuję za takie atrakcjie :)

    Wiesz, jak ktoś ma pecha to i w drewnianym kościele... Bywają różne
    sytuacje, ale Właśnie ten niedobry Orange zapewnił mi komunikację
    w Górach Orlickich, a T-Mobile tam leżał i kwiczał.

    > To że były pady to chyba normalne bo nic nie działa wiecznie dobrze :)

    Rożne były pady, różne historie, różne zachowanie BOK.

    > Nie wiem jak mam podać konkrety poza tym że koledze z firmy dopisali
    > usługi do FA których nie miał, potem 3 miesiące się bujał żeby to
    > wyłączyli a wyrównanie KOR nastąpiło po pół roku .. super ...

    Jak z kościołem - z własnego doświadczenia mam jak najlepszą opinię
    o pracy BOK Play i nie słyszałem od osób które go regularnie używają
    o podobnych historiach. Owszem, bywało różnie, ale zazwyczaj szybko
    i konkretnie. Gorzej z T-Mobile, oj gorzej...

    > ja miałem
    > źle naliczony termin neta w T-M i na odpowiedź maila z reklamacją
    > czekałem całe 7 dni (wszystko szybko wyrównali)

    W Play na odpowiedź reklamacyjną czekałem słownie 24 godziny.

  • 27. Data: 2013-07-04 18:27:05
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-07-04 17:44, J.F pisze:

    > A gadales w czasie tamtych tras ?

    Tak i to w sumie sporo. Jak nie ja to ktoś w samochodzie. Jechałem
    nawet w ostatni weekend :)

    > Bo NE jest chyba na zaniki odporny - sciaga sobie kawalek trasy, i przez
    > pewien czas lacznosci nie potrzebuje.
    > Nawet nie wiadomo czy zamelduje brak.

    'Nastąpiła zmiana sytuacji na drodze - wyznaczam nową trasę'.
    Wygląda na to, że jednak się komunikuje. Zresztą nie chcesz mi chyba
    napisać, że przez tyle lat nie zauważyłbym dziur w pokryciu na
    tyle poważnych, by je zauważyć.

    > Tylko jak znam zycie - sproboj zjechac z trasy, to sie zacznie.

    Nic się nie zacznie - całkiem sprawnie działa w kraju i 'za granicą'.
    Fakt, są w niektórych miejscach dziury (ale to całkowite) - np.
    zjeżdżając z Zieleńca i jadąc w kierunku Mostowic. Tam nie ma nawet
    zasięgu czeskich BTS-ów. Pojedziemy dalej drogą, zasięg złapie, doczyta
    co trzeba i spokój.

  • 28. Data: 2013-07-05 01:17:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 04 Jul 2013 18:27:05 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

> [...]
    > Wygląda na to, że jednak się komunikuje. Zresztą nie chcesz mi chyba
    > napisać, że przez tyle lat nie zauważyłbym dziur w pokryciu na

    Nie wiem jak uzywasz, ale imo - nie zauwazyc bardzo latwo. Jezdzisz z
    nowem wpatrzonym w kreski, czy w pinga ?

> [...]
    > zjeżdżając z Zieleńca i jadąc w kierunku Mostowic. Tam nie ma nawet
    > zasięgu czeskich BTS-ów. Pojedziemy dalej drogą, zasięg złapie, doczyta

    A jas kiedys w tamtych okolicach stanalem na rozdrozu i od tego czasu
    nie chce nawigacji online.

    J.

  • 29. Data: 2013-07-05 04:00:17
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 1 Jul 2013 10:09:33 +0200, Franc wrote:
    > Ani to rozwiązanie, ani dywagacja co się mogło stać, ale ostatnio miałem
    > sttyacuję identyczną.
    > Żona do mnie, że dzwoniła, ja że nie.
    > Sprawdzałem historię połączeń - u mnie nic, null, u żony połączenie
    > wychodzące.

    Hm, ten wątek o tyle mnie uspokoił, że nieraz już pisałem tutaj, że Play
    ma problemy z dostarczaniem/raportowaniem dostarczenia SMSow gdy się
    jest w roamingu u plusa.
    Podejrzewalem jakis zgrzyt miedzy operami, albo jakies celowe dzialania
    ze strony Plusa, ale z tego co piszecie, to Plus taki b*del po prostu ma
    i robi tak nawet swoim abonentom...

    Mysl o powrocie Play->Plus porzucona ;)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 30. Data: 2013-07-05 08:19:45
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-07-05 01:17, J.F. pisze:

    > Nie wiem jak uzywasz, ale imo - nie zauwazyc bardzo latwo. Jezdzisz z
    > nowem wpatrzonym w kreski, czy w pinga ?

    W pinga? Żarty. Brak zasięgu widać od razu - na navi jest informacja
    i np. czerwony krzyżyk przy kreskach. A jak się często rozmawia
    to szybko z wora wychodzą braki w zasięgu.

    > A jas kiedys w tamtych okolicach stanalem na rozdrozu i od tego czasu
    > nie chce nawigacji online.

    Mówiłem, że uprzedzony jesteś - nawet nie mogłeś zadzwonić do
    przyjaciela. Pojechałbyś w dowolną stronę (jak już taki niezorientowany
    jesteś) to złapie zasięg i będzie dobrze. Mogłeś też mieć zwykłą mapę,
    która by się mogła przydać w gorszych warunkach pogodowych, a padł by
    odczyt GPS - tak, to też się zdarza. Są takie miejsca, że internet
    miałem tylko satelitarny i tylko jak wiało od wschodu i nie było
    deszczu - przynajmniej spokój :)