eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPLUS GSM - Brak śladu po nieudanej próbie połączenia Re: PLUS GSM - Brak śladu po nieudanej próbie połączenia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Artur Maśląg <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: PLUS GSM - Brak śladu po nieudanej próbie połączenia
    Date: Thu, 04 Jul 2013 18:15:26 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 44
    Message-ID: <kr4738$qn0$1@node2.news.atman.pl>
    References: <51d0b65d$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
    <p36up7x1rv7v$.ov8kjjme2kzo.dlg@40tude.net>
    <51d1700a$0$1448$65785112@news.neostrada.pl>
    <kqrt4g$psf$1@node2.news.atman.pl> <kqrvrc$sfm$1@node2.news.atman.pl>
    <kr3dmb$9jn$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: serwer.sekocenbud.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1372954536 27360 159.253.247.138 (4 Jul 2013 16:15:36
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 4 Jul 2013 16:15:36 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
    Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
    In-Reply-To: <kr3dmb$9jn$1@node1.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1047192
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-07-04 11:02, Chris pisze:
    > Artur Maśląg nabazgrał(a):
    >
    >>>> Obecnie najlepszy jest T-mobile, zresztą zawsze był (dawna Era).
    >>> Coś w tym jest,
    >> Wierzysz w takie bajki? Owszem, z zasięgiem było lepiej niż w Plusie,
    >> ale to za mało, by twierdzić że najlepszy był i jest.
    >
    > Wierzę :)

    Wiara podobno cuda czyni - niestety nie tak często je widuję.

    > miałem długo ERA (miesiąc czy dwa po wejściu do PL) potem parę
    > lat PLUSA, krótko PLAY i wróciłem do ERA/T-Mobile

    Mam/miałem wszystko od początku i jednak pozostanę przy swoim.

    > Brat miał ORANGE i też wiem jak przeklinał, w DC musiał podchodzić do
    > okna żeby zasięg łapać ... nie dziękuję za takie atrakcjie :)

    Wiesz, jak ktoś ma pecha to i w drewnianym kościele... Bywają różne
    sytuacje, ale Właśnie ten niedobry Orange zapewnił mi komunikację
    w Górach Orlickich, a T-Mobile tam leżał i kwiczał.

    > To że były pady to chyba normalne bo nic nie działa wiecznie dobrze :)

    Rożne były pady, różne historie, różne zachowanie BOK.

    > Nie wiem jak mam podać konkrety poza tym że koledze z firmy dopisali
    > usługi do FA których nie miał, potem 3 miesiące się bujał żeby to
    > wyłączyli a wyrównanie KOR nastąpiło po pół roku .. super ...

    Jak z kościołem - z własnego doświadczenia mam jak najlepszą opinię
    o pracy BOK Play i nie słyszałem od osób które go regularnie używają
    o podobnych historiach. Owszem, bywało różnie, ale zazwyczaj szybko
    i konkretnie. Gorzej z T-Mobile, oj gorzej...

    > ja miałem
    > źle naliczony termin neta w T-M i na odpowiedź maila z reklamacją
    > czekałem całe 7 dni (wszystko szybko wyrównali)

    W Play na odpowiedź reklamacyjną czekałem słownie 24 godziny.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: