  • 1. Data: 2013-07-01 14:47:48
    Temat: Czy operatorzy korzystają z komunikacji mailowej?
    Od: liliputek <l...@g...pl>

    Witam
    Mam taki problem, że próbuję na stronie play oraz t-mobile znaleźć
    kontaktowy adres mailowy i niestety nie udało się.
    Czy ktoś może podpowiedzieć na jaki adres mailowy mogę pisać do
    wskazanych operatorów?
    Przenosiłem numer z t-mobile do play. W play zaznaczyłem, że chcę
    przenieść po zakończeniu umowy terminowej (tak tak fon). Niestety numer
    został przeniesiony dzień przed końcem umowy terminowej i teraz
    operator, żąda ode mnie pieniędzy. Podejrzewam, że błąd popełniło
    t-mobie uwalniając za wcześnie numer, ale dlaczego ja mam płacić za ich
    błędy?
    Oczywiście kopię pisma wyślę do uke.

    Pozdrawiam
    liliputek

  • 2. Data: 2013-07-01 15:06:20
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 01 Jul 2013 14:47:48 +0200, liliputek napisał(a):

> [...]
    > operator, żąda ode mnie pieniędzy. Podejrzewam, że błąd popełniło
    > t-mobie uwalniając za wcześnie numer, ale dlaczego ja mam płacić za ich

    Bo nie chcialeś płacić za znaczek.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2013-07-01 15:29:18
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 01 Jul 2013 14:47:48 +0200, liliputek <l...@g...pl>
    wrote:

> [...]
    >operator, żąda ode mnie pieniędzy. Podejrzewam, że błąd popełniło
    >t-mobie uwalniając za wcześnie numer, ale dlaczego ja mam płacić za ich

    Co do play to najlepiej jak założysz sobie konto na play24 i tam masz
    możliwość wysłania zgłoszenia / reklamacji. Jak już wyślesz przez
    stronę to wejdź tu: http://forumplay.pl/forumdisplay.php/2-Pomoc-Play
    opisz sprawę i podaj numer zgłoszenia z prośbą o ponaglenie. W ten
    sposób będzie najszybciej
    Co do T to nie mam pojęcia.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2013-07-01 17:33:21
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "liliputek" napisał w wiadomości
    >Mam taki problem, że próbuję na stronie play oraz t-mobile znaleźć
    >kontaktowy adres mailowy i niestety nie udało się.

    Cienias,
    http://www.t-mobile.pl/pl/kontakt

    >Przenosiłem numer z t-mobile do play. W play zaznaczyłem, że chcę
    >przenieść po zakończeniu umowy terminowej (tak tak fon). Niestety
    >numer został przeniesiony dzień przed końcem umowy terminowej i teraz

    Dobry byl tez formularz z obslugi klienta w iboa, ale domyslam sie ze
    juz nie masz dostepu.

    J.