  • 11. Data: 2011-12-14 06:34:22
    Temat: Re: PLAY24 - pojawił się pakiet 30 zł za 10 zł
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 14 Dec 2011 06:50:21 +0100, "Piotr M" <x...@x...xx> wrote:

    >Dnia 14-12-2011 o 06:04:13 dizel <x...@x...xx> napisał(a):
    >
    >> No właśnie że się nie pojawił
    >
    >U mnie jest 50 za 30.
    >A pod nim 30 za 10 (ale włączony)

    No właśnie i o to się rozbija cała dyskusja,bo 50 za 30 możesz
    aktywować przez play24 a 30 za 10 nie, bo jak nie będzie aktywny to
    zniknie z play24. Na prawde pakiet dla wtajemniczonych, jak nie znasz
    kodu na aktywacje to i w play24 go nie zobaczysz:)
    Nie dziwie się niektórym że kupowali ten kod do aktywacji na portalach
    aukcyjnych :)

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2011-12-14 07:33:17
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Piotr M" napisał:

    > W ten sposobem już zostałem najgłówniejszym administratorem rodzinnym,
    > w dodatku o zasięgu ogólnopolskim :)

    I możesz aktywować tytułowy pakiet via Play24?
    Bo u mnie widać tylko ten 50 za 30.

    JoteR

  • 13. Data: 2011-12-14 12:06:14
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 14-12-2011 o 07:34:22 dizel <x...@x...xx> napisał(a):

    > No właśnie i o to się rozbija cała dyskusja,bo 50 za 30 możesz
    > aktywować przez play24 a 30 za 10 nie, bo jak nie będzie aktywny to
    > zniknie z play24.

    Aha..
    Hmm, to mi ciągle wygląda na strategię. Oni wszytko kontrolują, to ich
    bardzo silne narzędzie przecież.

    > Nie dziwie się niektórym że kupowali ten kod do aktywacji na portalach
    > aukcyjnych :)

    To akurat nie dziwi z innych powodów. Ludzie Ci kupią wszystko na Allegro
    i od każdego..

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

    "Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."
    Aleksander Dumas

  • 14. Data: 2011-12-14 12:08:15
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 14-12-2011 o 08:33:17 JoteR <j...@p...pl> napisał(a):

    > I możesz aktywować tytułowy pakiet via Play24?
    > Bo u mnie widać tylko ten 50 za 30.

    No niestety nie. Ale rodzinka ma wpisany w książkę adresowa ten pakiet i
    tylko powiem to "dzwonią" i mają :)