  • 1. Data: 2011-12-11 23:26:09
    Temat: Wchodzenie do aplikacji poprzez wygięcie
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    A ja jestem ciągle na etapie, z klawiszami czy bez..

    http://android.com.pl/news/sprzet/3482-elastyczne-wy
    wietlacze-od-samsunga-i-nokii-w-2012-roku.html

    --
    "Dzisiaj Świat stał się areną o życie.
    Trwa walka między cywilizacją życia, a cywilizacją śmierci" JPII

    Pozdrawiam, Piotr M

  • 2. Data: 2011-12-14 13:10:59
    Temat: Re: Wchodzenie do aplikacji poprzez wygięcie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr M" napisał w wiadomości
    >A ja jestem ciągle na etapie, z klawiszami czy bez..
    >http://android.com.pl/news/sprzet/3482-elastyczne-w
    ywietlacze-od-samsunga-i-nokii-w-2012-roku.html

    No i zostan przy swoim dylemacie, bo tu jak widac - bez dwoch rak sie
    nie obejdzie.

    J.