  • 1. Data: 2009-06-27 08:57:08
    Temat: Jaki telefon wybrac?
    Od: K...@w...pl.invalid (Kaziu)

    Witam, zepsul mi sie wlasnie moj SPV E650 (HTC S710) i jestem zmuszony
    dokonac zakupu nowego telefonu. Prosze o porade jaki telefon wybrac:

    - cena: do 2000zl

    - jestem raczej power-userem, na mojego spv wgrywalem swoje wlasne
    programy, oprocz tego intensywnie go uzywalem do poczty elektronicznej,
    przegladania stron, czytania kanalow rss, sluchania podcastow, jak
    rowniez do map i nawigacji.

    - do tej pory uzywalem windows mobile, z symbianem nie mialem stycznosci
    ale gotow jest zaryzykowac androida. Wazna jest dla mnie duza baza dostepnego
    oprogramowania na telefon.

    - telefon musi miec 3G, GPS, bluetooth, mozliwosc uruchomienia klienta
    SSH, najlepiej jakis interpreter j. programowania (np. Python).

    - wifi - opcjonalnie

    - rozdzielczosc najlepiej conajmniej 640x480

    - dotykowy ekran lub klawiatura qwerty

    Abonament mam w Orange wraz z dostepem do internetu (Business
    Everywhere) takze interesuje mnie zakup aparatu poza abonamentem.

    --
    Kaziu

  • 2. Data: 2009-06-27 09:14:12
    Temat: Re: Jaki telefon wybrac?
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Kaziu" <K...@w...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > - do tej pory uzywalem windows mobile, z symbianem nie mialem stycznosci
    > ale gotow jest zaryzykowac androida. Wazna jest dla mnie duza baza
    > dostepnego
    > oprogramowania na telefon.

    I ajk domyślasz się android akurat tej bazy zbyt dużej nie posiada

  • 3. Data: 2009-06-27 09:34:29
    Od: K...@w...pl.invalid (Kaziu)

    Kot Prezydenta <c...@g...pl> wrote:

    > I ajk domy?lasz si? android akurat tej bazy zbyt du?ej nie posiada

    Jest ogolnodostepne SDK i potrafie stworzyc brakujacy mi program
    takze mysle ze z androidem nie bedzie problemu.

    --
    Kaziu

  • 4. Data: 2009-06-27 11:44:54
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Kaziu pisze:

    > Jest ogolnodostepne SDK i potrafie stworzyc brakujacy mi program
    > takze mysle ze z androidem nie bedzie problemu.

    cytuje:
    (...)- telefon musi miec 3G, GPS (...)

    No to śmiało kupuj g1 i pisz "automape". Będe Twoim pierwszym klientem,
    na bank, nie jedynym. Nie nabijam się, mówię poważnie.
    ToMasz

  • 5. Data: 2009-06-27 18:33:37
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    ToMasz wrote:
    > No to śmiało kupuj g1 i pisz "automape". Będe Twoim pierwszym klientem,
    > na bank, nie jedynym. Nie nabijam się, mówię poważnie.
    > ToMasz

    map24 jest napisana w javie, wystarczy tylko troche checi do
    przeniesienia na androida (ktory tez bazuje na javie) ...

    http://map24.interia.pl/

  • 6. Data: 2009-06-28 08:44:46
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    ToMasz pisze:

    > cytuje:
    > (...)- telefon musi miec 3G, GPS (...)
    >
    > No to śmiało kupuj g1 i pisz "automape". Będe Twoim pierwszym klientem,
    > na bank, nie jedynym. Nie nabijam się, mówię poważnie.

    Oczywiscie wy windirze macie nowego konika automape ciekawe za ile czasu
    bedziemy gadac o satlitach automapy na orbicie.

    Po co komu niszowy programik automapa jak sie ma szlakow gorskich ?

  • 7. Data: 2009-06-28 13:52:10
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Jan Strybyszewski wrote:
    > Po co komu niszowy programik automapa jak sie ma szlakow gorskich ?

    No offense, ale czy często Ci się zdarza jeździć samochodem po szlakach
    górskich?

    Hint: automapa = auto (w sensie samochód) + mapa

    Piotrek

  • 8. Data: 2009-06-28 21:25:11
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Po co komu niszowy programik automapa jak sie ma szlakow gorskich ?

    dobre pytanie. na Androidzie działa Javowy trekbuddy? Sprawdził być dla
    dobra społeczności? Moze jakieś bardziej zaawansowane programy
    nawigacyjen chodzą? ( TYLKO Polska)

    ToMasz

  • 9. Data: 2009-06-29 05:21:07
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Piotrek pisze:

    > No offense, ale czy często Ci się zdarza jeździć samochodem po szlakach
    > górskich?

    A kto powiedzial o tym ze GPS to tylko samochod.

    > Hint: automapa = auto (w sensie samochód) + mapa

    Mowa byla ze potrzbny GPS a blacherze zawsze mysla ze GPS=samochod=automapa

  • 10. Data: 2009-06-29 05:42:57
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Jan Strybyszewski wrote:
    > A kto powiedzial o tym ze GPS to tylko samochod.

    Nikt tak nie powiedział.
    Natomiast ktoś - czy to nie Ty byłeś? ;-) - zaczął kwestionować brak w
    automapie szlaków górskich.

    > Mowa byla ze potrzbny GPS a blacherze zawsze mysla ze GPS=samochod=automapa

    Pudło - nie używam automapy.

    Piotrek