  • 1. Data: 2011-02-02 13:27:53
    Temat: PIERNIKOWISKO - zdjecia
    Od: Odys <o...@t...pl>

    Poszukuję zdjec ( linkow do galerii ) z Pierników z lat poczatek -
    terazniejszosc,
    celem stworzenia fotorelacji z przeszlosci do dnia obecnego na stronie
    http://www.piernikow.regiony.pl

    Pozdrawiam

    Odys

    ----
    XLH 883 ( Grupa Lublin )

  • 2. Data: 2011-02-02 13:30:32
    Temat: Re: PIERNIKOWISKO - zdjecia
    Od: "Krzysztof \"Mad Max\" Laska" <t...@c...co>

    W dniu 02.02.2011 14:27, Odys pisze:
    > Poszukuję zdjec ( linkow do galerii ) z Pierników z lat poczatek -
    > terazniejszosc,
    > celem stworzenia fotorelacji z przeszlosci do dnia obecnego na stronie
    > http://www.piernikow.regiony.pl

    Przewaliłem ostatnio na lokalny komp jakieś 24.000 zdjęć z galerii starego
    riders.pl. Przypuszczam, że znajdą się tam i Pierniki. Tyle tylko, że fotki
    nie większe niż 600x?px. Szukać?
    --
    Krzysztof 'Mad Max' Laska
    http://www.chujwi.co <- prestiż dla mas

  • 3. Data: 2011-02-02 13:43:09
    Od: Odys <o...@t...pl>

    On 2 Lut, 14:30, "Krzysztof \"Mad Max\" Laska" <t...@c...co>
    wrote:

> [...]
    > riders.pl. Przypuszczam, że znajdą się tam i Pierniki. Tyle tylko, że fotki

    tak, jak byś mogl to poprosze i zapodaj jakiego ftp do nich
    ( oczywiscie na priv ), to sciągne, wysylanie poczta chyba mija sie z
    celem :))

    Odys
    ---
    XLH 883 ( Grupa Lublin )

  • 4. Data: 2011-02-04 10:57:51
    Od: Odys <o...@t...pl>

    Poszukuje zdjec z 0 ( zerowego ) i I wszego Piernikowiska, jak ktos
    ma w sowich archiwach to proszę o info
    oczywiscie z innych spotkan tez mile widziane.

    Odys
    ---
    XLH 883 ( Grupa Lublin )
    http://piernikow.regiony.pl/

  • 5. Data: 2011-02-04 11:14:46
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Odys" <o...@t...pl> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...
    >Poszukuje zdjec z 0 ( zerowego ) i I wszego Piernikowiska, jak ktos
    >ma w sowich archiwach to proszę o info
    >oczywiscie z innych spotkan tez mile widziane.

    a jakie to daty były?

    b.

  • 6. Data: 2011-02-04 11:31:20
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    > Użytkownik "Odys" <o...@t...pl> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...

    > a jakie to daty były?

    mam 2002 czyli z drugiego

    b.

  • 7. Data: 2011-02-04 16:19:09
    Od: "Pryzmat" <a...@o...pl>

    Odys wrote:
    > Poszukuję zdjec ( linkow do galerii ) z Pierników z lat poczatek -
    > terazniejszosc,
    > celem stworzenia fotorelacji z przeszlosci do dnia obecnego na stronie
    > http://www.piernikow.regiony.pl

    U mnie masz paczki fotek (zzipowane)
    Pierniki V - 2004r http://www.pryzmat.info/fotopaczki/pierniki-5_2004.r
    ar
    Pierniki VI - 2005r http://www.pryzmat.info/fotopaczki/pierniki-6.rar
    oraz piernikowy wypad na cmentarz łyczakowski w 2005r
    http://www.pryzmat.info/fotopaczki/cmentarz.rar
    Pierniki VII - 2006r http://www.pryzmat.info/fotopaczki/pierniki-7_2006r.
    rar
    Pierniki VII - 2007r http://pryzmat.info/fotopaczki/pierniki-8_2007r.rar

    Zdjecia z edycji 2008, 2009 i 2010 czekaja na zmilowanie, az wreszcie do
    nich usiade
    Jak bardzo bedziesz chcial to mnie troche pomecz, a moze uda mi sie znalezc
    na to czas.

    --
    Pryzmat (Jacek)
    foto i moto

  • 8. Data: 2011-02-04 21:23:47
    Od: Odys <o...@t...pl>

    cinews:iign33$m78$1@inews.gazeta.pl...

    qh.googlegroups.com...

    > mam 2002 czyli z drugiego
    >
    > b.

    zapodawaj...

  • 9. Data: 2011-02-05 08:14:41
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Odys" <o...@t...pl> napisał w wiadomości
    j.googlegroups.com...

    >zapodawaj...

    http://budyn.riders.pl/pierniki2.zip

    nawet dziku sie załapał, to była jego ostatnia impreza....

    b.

  • 10. Data: 2011-02-05 09:29:38
    Od: "WaFel" <w...@s...pl>

    Użytkownik "Odys" napisał:
    >Poszukuje zdjec z 0 ( zerowego ) i I wszego Piernikowiska, jak ktos
    >ma w sowich archiwach to proszę o info oczywiscie z innych spotkan tez mile
    >widziane.

    Mam pliczek z pierwszego Piernikowania, ale taki pliczek analogowy bo wtedy
    cyfrówka rzadko kojarzona była z aparatem :)
    Wczoraj właśnie oglądałem te zdjęcia... dżizas, jacy byliśmy młodzi, nawet
    Piernik wyglądał jak 20 latek.
    Jak się zbiorę i zeskanuję to dam cynka

    --
    Pozdro