  • 1. Data: 2011-12-15 08:57:57
    Temat: Jaka mala obudowa mATX?
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    Witam
    Skladam komputer ktory bedzie stal w salonie, poczatkowo mialo to byc
    cos oparte na Brazosie i plycie ITX, ale nie znalazlem zadnej obudowy do
    ktorej da sie wlozyc dysk 2,5 i 3,5 cala. Bedzie wiec mATX. Znacie moze
    jakies nieduze, najlepiej typu desktop obudowy, bez zadnych
    wyswietlaczy, lampek itp. ?

  • 2. Data: 2011-12-15 09:26:53
    Temat: Re: Jaka mala obudowa mATX?
    Od: marsel <marcin@pl>

    W dniu 15.12.2011 09:57, Grzegorz Prędki pisze:
> [...]
    > ktorej da sie wlozyc dysk 2,5 i 3,5 cala. Bedzie wiec mATX. Znacie moze
    > jakies nieduze, najlepiej typu desktop obudowy, bez zadnych

    Jak da się włożyć 3,5 cala, to da się i 2,5.
    Są do tego różnego rodzaju szyny/sanki/adapter.
    Na przykład ta obudowa
    http://www.in-win.com.tw/products_pccase_series.php?
    cat_id=1&series_id=67
    Mam w takiej napęd 5,25, dysk 3,5 i dysk 2,5 cala. Małe zgrabne, może
    stać, może leżeć, jestem bardzo zadowolony z tej obudowy.

  • 3. Data: 2011-12-15 10:36:54
    Od: Dominik & Co <D...@c...invalid>

    W dniu 15-12-2011 10:26, marsel rzecze:

    > http://www.in-win.com.tw/products_pccase_series.php?
    cat_id=1&series_id=67

    Też mam, faktycznie bardzo poręczna i dość estetyczna.
    Wada to odpustowe świecidełko we włączniku (i sam włącznik
    nie najwyższych lotów- zacina się trochę).
    U mnie też hałasował wentylator w zasilaczu- musiałem
    wymienić.

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 4. Data: 2011-12-15 17:58:37
    Od: "Andre" <a...@a...pl>

    marsel wrote:

    > Na przykład ta obudowa

    http://www.in-win.com.tw/products_pccase_series.php?
    cat_id=1&series_id=67

    To ja pozwole sobie na male wciecie w temat.

    Tez szukam czegos fajnego, ale:

    - obudowa bedzie lezecm jak desktop
    - mATX
    - 2x 3.5" HDD
    - cena do 400zl bez zasilacza (bo i tak kupie osobno SFX)

    i najwazniejsze - chcialbym, zeby byla szersza niz glebsza.

    Na ceneo znalazlem takie cos:
    SilverStone SST-ML03B Milo - black
    http://www.ceneo.pl/12205642

    No i spoko, bo jest prosta i spelnia moje zalozenia.

    A macie moze cos jeszcze?
    Bo przegladajac ceneo i komputronik, tylko na to natrafilem.

    --
    Pozdrawiam,
    Andre

  • 5. Data: 2011-12-15 18:14:38
    Od: "Wojtek" <n...@g...pl>

    Jeśli nie musi być desktop to może NZXT Vulcan?
    Ogólnie obudowa fajna. Może najpierw minusy:
    - troche mało miejsca za tacką na cable management ale da się
    ogarnąć.
    - blacha z tyłu słaba ale w sumie po ew. przykręceniu tylnego
    wentyla tego nie tykamy
    - przy niektórych płytach kable z panela przedniego ciut krótkie.
    Plusy:
    - Wygląd (choć to jak wiadomo subiektywne)
    - świetna wentylacja
    - regulator obrotów wentylatora (2 kanały)
    - możliwość wsadzenie nawet gigatycznej karty graficznej
    - zasilacz na dole + filtr powietrza

    z mini towerów możesz jeszcze spojrzeć na Aerocool Qs-202
    W stosunku do Vulcana zyskasz lepszy cable management, moim zdaniem
    stracisz na wyglądzie i brak regulatora obrotów. Mocno o niej
    myślałem przed zakupem Vulcana.

    --
    Wojtek

  • 6. Data: 2011-12-15 18:52:56
    Od: NoTak <g...@z...gov.pl>

    A macie moze cos jeszcze?
    > Bo przegladajac ceneo i komputronik, tylko na to natrafilem.

    Powiem tak tez myslalem o jakims PC do gier i czyms do ogladania i
    sciagania filmow tez z kinomaniaka np.

    Wybor padl na netbooka ze zbita matryca, i wam tez polecam to rozwiazanie.

  • 7. Data: 2011-12-15 19:21:57
    Od: "Andre" <a...@a...pl>

    NoTak wrote:

    > Powiem tak tez myslalem o jakims PC do gier i czyms do ogladania i
    > sciagania filmow tez z kinomaniaka np.

    No tylko to nie ma byc PC do gier, a HTPC...

    --
    Pozdrawiam,
    Andre

  • 8. Data: 2011-12-15 19:58:02
    Od: NoTak <g...@z...gov.pl>

    W dniu 2011-12-15 20:21, Andre pisze:

    > No tylko to nie ma byc PC do gier, a HTPC...

    I w czym problem ? Juz abstrachujac od tego gownianego dzwieku jaki
    funduja nam karty dzwiekowe to ostatnio poszedl taki netbook ze zbita
    matryca na E7500 i Intelu 4500 za 400zl do HomeTheater to chyba mozna
    dolozyc karte DVB-T na USB i juz !

    Do tego gowna ktore mozna sciagnac lub obejrzec z Internetu tudziez
    DVB-T wystarczy. Problem moze sie pojawic z DVB-S lub BluE Ray ale to
    tez mozna po USB podlaczyc.

  • 9. Data: 2011-12-15 20:53:59
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andre wrote:

> [...]
    > SilverStone SST-ML03B Milo - black
    > http://www.ceneo.pl/12205642
    >
    > No i spoko, bo jest prosta i spelnia moje zalozenia.

    Jeśli cie stać to polecam...

    solidne choć drogie obudowy, na bazie dużej obudowy mam zrobiony komputer
    multimedialny do salonu.

    Obydiwa sie super zgrywa ze sprzętem stojącym na widoku.

  • 10. Data: 2011-12-15 20:55:20
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    NoTak wrote:

> [...]
    >
    > Do tego gowna ktore mozna sciagnac lub obejrzec z Internetu tudziez
    > DVB-T wystarczy. Problem moze sie pojawic z DVB-S lub BluE Ray ale to

    teraz tylko powiedz gdzie to gówno schować żeby nie straszyło w salonie.