  • 21. Data: 2017-03-07 13:33:31
    Temat: Re: PAL/SECAM/NTSC
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:o9m6ak$87q$...@u...news.interia.pl...
    W dniu 2017-03-07 o 02:51, HF5BS pisze:

    >A w ogóle to w hameryce mają coś nowszego niż NTSC?

    Rewolucji cyfrowej jeszcze chyba nie maja ... tzn nie maja likwidacji
    telewizji analogowej.
    Ale to HDTV, to chyba ich pomysl ... z kablowki/satelity ?

    >Bo oni to ponoć jeszcze nie uznają komórek bez antenki ;)

    No nie, ktory iphon ma antenke ?

    J.

  • 22. Data: 2017-03-07 17:26:43
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    zakończę tą moją kolejną miazgą przegraniem, (to się chyba nazywa)
    kolokwialnie:

    AMEN!

  • 23. Data: 2017-03-07 17:29:51
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    chętnie pogadam o intelekcie liderów popis/eu,
    to dla mnie taki ciekawy temat...

    P.S.
    dowiedziałem się ostatnio jak wygląda kreowanie młodych liderów
    popis/eu, mimo iż was to zupełnie nie interesuje to napiszę - bachory
    2-3 letnie chodzą do euro-wyzwolenie żłobka, a tam jakieś angielski,
    dżudo, jakieś dziwne zabawy (pewnie ku integracji)...

    to jest takie ciekawe, może Ktoś kto się nie boi, porówna sukces młodych
    z sukcesem obecnych? może być na przykładzie nowych kolegów romana -
    pieńkowskiego i wnuczka...

  • 24. Data: 2017-03-07 19:08:12
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > \|||/
    > (o o)
    > ,----ooO--(_)-------.
    > | Please |
    > | don't feed the |
    > | TROLL's ! |
    > '--------------Ooo--'
    > |__|__|
    > || ||
    > ooO Ooo

    Ale to jest NASZ TROLL !
    My trym trollem otwieramy oczy niedowiarkom !
    I to nie jest nasze ostatnie słowo !

  • 25. Data: 2017-03-07 19:17:28
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    sundayman napisał:

    > Ale to jest NASZ TROLL !
    > My trym trollem otwieramy oczy niedowiarkom !
    > I to nie jest nasze ostatnie słowo !

    Może nawet wystąpimy o grant na badania nad nim.

    --
    Jarek

  • 26. Data: 2017-03-07 19:35:11
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Może nawet wystąpimy o grant na badania nad nim.

    o to to ! Do samego Tuska !

  • 27. Data: 2017-03-07 21:18:05
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Uzytkownik <a...@s...pl> wrote:

    > Nie masz się co denerwować. Sam przecież uskuteczniasz taki styl dyskusji.
    > Myślałem, żeś facet z jajami sporo tak emanujesz nienawiścią do ekip
    > rządzących, a tu dupa.

    Nie tam, po prostu chory.

    http://web.archive.org/web/20161027104744/http://plo
    chocki.eu/index.php?go=przechodze
    https://postimg.cc/image/5zkfpjhy1/

    --
    http://www.chmurka.net/

  • 28. Data: 2017-03-07 21:29:13
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2017-03-06 o 17:45, Jingiel pisze:
    > Szkoda, że nie wypalił:-)
    Wręcz przeciwnie ;)

  • 29. Data: 2017-03-08 16:47:36
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    brawo adam!

  • 30. Data: 2017-03-08 16:56:46
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    no adam powiedz choremu, ciekawi mnie to, powinienem cie znać z czasów
    politechniki warszawskiej? ktoś tu zna adama, czy ja mu kiedyś wsadziłem
    palec w dupę, że tak mnie atakuje (co modne i sponsorowane)?
    pytam bo jestem ot ciekawy...