  • 1. Data: 2012-09-20 16:56:42
    Temat: Oznaczenia na obudowach malych scalakow SMD
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Zna ktos dobra witryne gdzie moge wyszukac typ ukladu scalonego na podstawie
    skroconych oznaczen na jego obudowie?
    Na przyklad uklad watchdoga z Texas Instruments TPS3824-33DBVT w 5-pinowej
    obudowie ma oznaczenie wydrukowane na obudowie "PAVI".
    Szukam na innej plytce watchdoga i widze 5-pinowe scalaki z oznaczeniami
    33J6 albo inny z malym E z minutem nad nim i potem 5FW. Albo inny scalak,
    rowniez 5 pinowy, z oznaczeniem A25, ale jest ich 4 na plytce, wiec ten
    pewnie co innego robi.
    Gdzie znajde ooznaczenia jak to 33J6? Google pokazuje glupoty, niestety...

  • 2. Data: 2012-09-20 20:47:02
    Temat: Re: Oznaczenia na obudowach malych scalakow SMD
    Od: pytajacy <r...@p...fm>

    On 20 Wrz, 16:56, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:
> [...]
    > pewnie co innego robi.
    > Gdzie znajde ooznaczenia jak to 33J6? Google pokazuje glupoty, niestety...

    Witam,
    chciałbym z Panem porozmawiać na priv-ie, czy może Pan podać jakiegoś
    mail-a
    kontaktowego? Bo ten z grupy to chyba nie aktualny.

    pytający

  • 3. Data: 2012-09-20 20:57:35
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    Pszemol wrote:

    > Zna ktos dobra witryne gdzie moge wyszukac typ ukladu scalonego na
    > podstawie skroconych oznaczen na jego obudowie?

    http://www.marsport.org.uk/smd/mainframe.htm
    http://www.dl7avf.info/charts/smdcode/index.html

    Jakub Rakus
    s...@o...pl

  • 4. Data: 2012-09-21 03:05:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Jakub Rakus" <s...@o...pl> wrote in message

    > http://www.marsport.org.uk/smd/mainframe.htm
    > http://www.dl7avf.info/charts/smdcode/index.html

    Listy niestety bardzo niekompletne, ale dzieki - moze sie kiedys przyda.

  • 5. Data: 2012-09-21 03:27:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "pytajacy" <r...@p...fm> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > Witam,
    > chciałbym z Panem porozmawiać na priv-ie,
    > czy może Pan podać jakiegoś mail-a kontaktowego?
    > Bo ten z grupy to chyba nie aktualny.

    Podaję już przecież e-maila kontaktowego: P...@B...com - działa
    dobrze.
    Powinien sam się ustawić jako adres docelowy gdy się odpisuje na post z
    grupy
    za pomocą e-maila. Ten adres wstawiony jest do pola "Reply-To:" moich
    postów.

    Adres w polu "From:" rzeczywiście nie działa, ale zachowałem go tam dla
    celów "historycznych" - od 1997 roku podpisuję swoje posty zawsze tak
    samo i nie zmieniałem pola "From:" nawet gdy firma "Polbox" padła...

    Ale czemu na priva? Czemu nie na grupę? Nie mam żadnych sekretów...
    O elektronice możemy przecież rozmawiać z korzyścią dla wszystkich tu na
    grupie.

  • 6. Data: 2012-09-21 09:38:09
    Od: "EM" <e...@p...onet.pl>

    > Listy niestety bardzo niekompletne, ale dzieki - moze sie kiedys przyda.

    Sprawa jest na tyle trudna, ze czasem w symbolach 4 znakowych np. dwie cyfry
    oznaczaja rodzaj ukladu, a dwie pozostale date produkcji czy serie.
    EM

  • 7. Data: 2012-09-21 14:22:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "EM" <e...@p...onet.pl> wrote in message

    > Sprawa jest na tyle trudna, ze czasem w symbolach 4 znakowych np. dwie
    > cyfry oznaczaja rodzaj ukladu, a dwie pozostale date produkcji czy serie.

    Byc moze jest to dodatkowe utrudnienie w przypadku niektórych scalaków,
    ale na zadnej z tych dwu list nie ma nawet tego scalaka TI TPS3824 którego
    oznaczenia (PAVI) znam i nie maja daty produkcji ani serii. Niekompletne sa.

  • 8. Data: 2012-09-21 20:20:35
    Od: jan kowalski <d...@g...com>

    A25 micrel jest pdf na stronie

    33J6? ricoch jest pdf na stronie
    _
    E5 to reset na 4,5V tez ricoch, ale ja widze tylko duze "E"
    nic z malym e5 i kreska nad e w katalogu nie mam.

  • 9. Data: 2012-09-21 21:57:21
    Od: Danny <d...@i...pl>

    Dnia Thu, 20 Sep 2012 09:56:42 -0500, Pszemol napisał(a):

> [...]
    > Na przyklad uklad watchdoga z Texas Instruments TPS3824-33DBVT w 5-pinowej
    > obudowie ma oznaczenie wydrukowane na obudowie "PAVI".

    jeśli chodzi o TI - to mają dosyć dobry system:
    http://focus.ti.com/general/docs/partmarking/partmar
    kinghome.jsp

    Daniel
    http://pl.openoffice.org/ - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
    http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"

  • 10. Data: 2012-09-22 01:38:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "jan kowalski" <d...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...
    > A25 micrel jest pdf na stronie
    >
    > 33J6? ricoch jest pdf na stronie

    A skad te informacje bierzesz? Jak je znalazles?

    > _
    > E5 to reset na 4,5V tez ricoch, ale ja widze tylko duze "E"
    > nic z malym e5 i kreska nad e w katalogu nie mam.

    Ja pisalem o malym E, nie o malym e :-)
    Bo to E bylo wyraznie mniejsze od nastepnych liter/cyfr.
    I mialo u góry minus.