    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Oznaczenia na obudowach malych scalakow SMD
    Date: Thu, 20 Sep 2012 20:27:09 -0500

    "pytajacy" <r...@p...fm> wrote in message
    news:606ccbbc-8fb4-42d9-b2d7-972d1067c0d4@u9g2000vbm
    .googlegroups.com...

    > Witam,
    > chciałbym z Panem porozmawiać na priv-ie,
    > czy może Pan podać jakiegoś mail-a kontaktowego?
    > Bo ten z grupy to chyba nie aktualny.

    Podaję już przecież e-maila kontaktowego: P...@B...com - działa
    dobrze.
    Powinien sam się ustawić jako adres docelowy gdy się odpisuje na post z
    grupy
    za pomocą e-maila. Ten adres wstawiony jest do pola "Reply-To:" moich
    postów.

    Adres w polu "From:" rzeczywiście nie działa, ale zachowałem go tam dla
    celów "historycznych" - od 1997 roku podpisuję swoje posty zawsze tak
    samo i nie zmieniałem pola "From:" nawet gdy firma "Polbox" padła...

    Ale czemu na priva? Czemu nie na grupę? Nie mam żadnych sekretów...
    O elektronice możemy przecież rozmawiać z korzyścią dla wszystkich tu na
    grupie.