  • 11. Data: 2011-11-13 10:24:06
    Temat: Re: Oto rozwiązanie... OT
    Od: "nootropil" <a...@n...prawdziwy>

    Użytkownik "to" <t...@x...abc> napisał w wiadomości
    news:4ebeabba$0$8444$65785112@news.neostrada.pl...
    > begin PiteR
    >

    > A ja mam taką obserwację, że im człowiek głupszy, tym bardziej przekonany
    > o własnej nieomylności i często tym bardziej <ciach>

    skłonny do określania, który przepis, w jakich warunkach, o jakiej porze
    dnia i roku, itd., należy respektować, a który nie. I komunikowania tego
    światu. Już starożytni mówili: Dura lex, sed lex

    --
    nootropil

  • 12. Data: 2011-11-13 20:27:32
    Temat: Re: Oto rozwiązanie...
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2011-11-11 13:26, Robson pisze:

    > No jasne, bo tylko psychole sie zatrzymuja na czerwonym swietle.
    Prawdziwi tffardziele widzą zielone jeszcze w 20s po zapaleniu się
    czerwonego światła... i nie zauważają, że "późne żółte" często wpada w
    "czarny foliowy worek z zamkiem"

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 13. Data: 2011-11-21 20:42:23
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 11 Nov 2011 16:33:39 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Znaczy chciałbyś np. umrzeć, bo karetka nadziała się na taką katapultę?

    To nie katapulta. I karetka sioę na nią nie nadzieje.

    --