  • 11. Data: 2013-11-03 18:07:47
    Temat: Re: Oszustwo na stacji paliw BP w Białymstoku
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "wowa" <w...@g...pl>

    > Po pierwsze, dziwne że ktoś nagrywał tankowanie, może wiedział wcześniej o
    > usterce i zamiast zgłosić woli robić aferę.

    Co to zmienia ?

    > Chyba że taki maniak nagrywający wszelkie tankowania :)
    > Po drugie, jakby odłożył pistolet od razu toby nic nie dobiło. Po trzecie,
    > na pierwszy rzut oka są możliwe trzy wersje usterki. Po czwarte, wszystkie
    > dystrybutory mają co roku legalizację więc takie "oszustwo" nie ma sensu.

    Czyli statystycznie przez pół roku można nie naprawiać

  • 12. Data: 2013-11-03 20:01:15
    Od: DJ Abelson(R) <h...@s...org>

    W dniu 2013-10-31 19:01, Krzysztof 45 pisze:
    > Akcja od 1:45
    > Pistolet wyciągnięty z baku a licznik nabija dalej i kasa ucieka LOL.
    >
    > Ale gdyby klient skorzystał z usługi "darmowej" pracownika który na
    > dzień dobry biegnie do ciebie z : zatankować? To by się nie zorientował
    > że go stacja paliw wali po rogach.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=EVNTJ6o-gu4

    Taki sam numer na stacji w Kokoszkowach k. Starogardu Gdańskiego

    --
    PO jest tak silne, że...ja pierdole!

  • 13. Data: 2013-11-03 20:04:13
    Od: DJ Abelson(R) <h...@s...org>

  • 14. Data: 2013-11-04 13:45:14
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2013-11-03 12:57, funn pisze:

    > po piate tam widze, ze wyszlo tej gorki w przeliczeniu (te kilkadziesiat groszy na
    ponad 60 litrow paliwa) tak, jakby cena paliwa byla o pol grosza wieksza (0,005 zl),
    czyli zalozmy, ze taka stacja sprzeda 5000 litrow paliwa na dzien, to da jej zysku
    cale... uwaga... 25zl brutto

    ...i to przy założeniu - zupełnie fantastycznym - że każdy klient po zakończeniu
    tankowania jeszcze przez minutę trzyma pistolet nieodwieszony. A w praktyce, to
    pewnie
    przeciętny klient przepłaci 1 grosz. Z tym że liczbę klientów to chyba zaniżyłeś.
    Never mind. Nawet jakby było ich 1000/dzień, to zysk wyniósłby dychę.

    Hipoteza, że to jest celowe oszustwo mocna jak nie wiem co ;)
    Jeśli nawet, to chyba tylko kretyn by tak kombinował...

  • 15. Data: 2013-11-04 16:07:11
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

> [...]
    >
    > Hipoteza, że to jest celowe oszustwo mocna jak nie wiem co ;) Jeśli
    > nawet, to chyba tylko kretyn by tak kombinował...

    Twoja hipoteza na 10zł/dzień, a tu moja na 200zł/dzień. A ile jest to
    tylko oni wiedzą.
    Teraz weź tego co podchodzi do klienta i pyta się czy zatankować. Klient
    go nie sprawdza kiedy odbije pistolet i kiedy go odwiesi.
    Jeżeli założyłeś że klientów jest 1000/dzień a tych co skorzystają z
    usługi tankowania, niech będzie 200 i ich łupnie na 0,80-1zł ma dniówkę
    czystą około 200zł? Ma.
    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 16. Data: 2013-11-04 19:12:46
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> napisał w wiadomości

    > http://www.wykop.pl/ramka/1712556/bp-oszukuje-kierow
    cow-na-stacji-paliw-w-bialymstoku/

    Dalej twierdzę że to usterka. Ale obsługa i serwis, o ile był, dali ciała :)
    Jeśli serwis był i dostali tylko zlecenie żeby sprawdzić wydawanie, to
    sprawdzili. Dystrybutor pewnie mieści się w normie. Powinni dostać info, że
    samo się kręci.
    Wojtek

    --
    Bo my, Polacy tak mamy,