  • 11. Data: 2012-03-18 14:01:57
    Temat: Re: Oszustwo na otomoto - dalismy nabic sie w butelke - przestroga
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Tomasz Pyra pisze tak:

    > Nikt (poza oszustami) nie bierze pieniędzy z góry za samochód.
    > Tyle razy było to już wałkowane...

    Jakoś to sie nazywało, "na samochód w Londynie"?

    > Ale raczej spodziewaj się że to urwania śladu gdzieś w Nigerii.

    Jeszcze ratunkiem dla Polaków jest bardzo trudny polski i słaba
    znajomość angielskiego w narodzie.

    Powinno się częsciej puszczać programy w TV o tym, a nie tylko
    Tańce z wiadrami. Na fałszywy bankomat, na fałszywa kasę w galerii itp

    Nie każdy jeszcze wyczytuje wszystkie niusy w internecie a szczególnie
    Ci 50+

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 12. Data: 2012-03-18 14:04:40
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    kogutek napisał(a):
    > A ja nie liczę im wszystkiego najlepszego. Są takimi samymi oszustami jak ten
    > co sprzedawał nie istniejący samochód. Cena atrakcyjna i autor wątku jeszcze
    > się targował. Chciał kupić tanio samochód ale trafił na lepszego. Wszystkie
    > oszustwa są ma życzenie oszukanego. Oszust stwarza tylko sytuację w której to
    > on ma być oszukany przez " uczciwego nabywcę". Pisał ktoś że cena była
    > niezwykle atrakcyjna. Jak by jednak doszło do sprzedaży to sprzedający był by
    > w plecy. I gdzie tu uczciwość kupującego?

    http://www.youtube.com/watch?v=bSfUZ17b4I8&feature=r
    elated :)

    --
    Krzysiek

  • 13. Data: 2012-03-18 15:40:46
    Od: Marek <w...@o...pl>

    Kogutek, Ty jesteś chory czy inteligentny inaczej??? Sorry, ale jak
    można mówić o kupującym, który stara się coś utargować z ceny, że jest
    nieuczciwy??? Biorąc przy tym pod uwagę, że zazwyczaj sprzedający dają
    cenę na wyrost, żeby mieć właśnie z czego targować. To, co piszesz, to
    kompletna bzdura.

    Pozdro
    Marek

  • 14. Data: 2012-03-18 15:40:47
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2012-03-18 10:40, Tulipson pisze:
    > Badzmy ostrozni, nie mozna ufac ludziom...

    Wysyłać pieniądze czy skan dowodu całkowicie obcym ludziom o których nic
    nie wiadomo to czysta głupota.

  • 15. Data: 2012-03-18 18:36:49
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Marek wrote:
> [...]
    > nieuczciwy??? Biorąc przy tym pod uwagę, że zazwyczaj sprzedający dają
    > cenę na wyrost, żeby mieć właśnie z czego targować. To, co piszesz, to

    wiesz trochę w tym racji jest jednak...

    jak widzisz ogłoszenie że ktoś sprzedaje coś co jest normalnei warte
    pwoiedzmy 1000 żlotych w okazyjnej cenie 200 zeta to masz prawo sądzić że
    coś jest nie tak, albo sie ktoś pomylił albo towar jest trefny i trzeba go
    szybko spylić.

    Kupując coś takiego musisz mieć poczucie że robisz coś nie do końca
    czystego.

  • 16. Data: 2012-03-18 18:46:12
    Od: ojciec <e...@p...pl>

    > http://www.youtube.com/watch?v=bSfUZ17b4I8&feature=r
    elated :)

    Ciekawe spojrzenie.

  • 17. Data: 2012-03-18 18:53:16
    Od: ojciec <e...@p...pl>

> [...]
    > trzeba go szybko spylić.
    >
    > Kupując coś takiego musisz mieć poczucie że robisz coś nie do końca

    Zauważyłem na allegro samochód który stał blisko miejsc gdzie się
    poruszam. Aukcja zaczynała się od 1000. Podobne modele wariaty krzyczały
    od 6000. Umówiłem się z Panią na oględziny, pojechałem na stacje
    przeglądów. Samochód nie był idealny, dusił się, Pani przyznała się że
    nie zmieniała oleju od 2 lat. Podczas tych oględzin nie mogłem nawet
    sprawdzić mocy samochodu, dusił się. Po zakupie wymianiłem wszystkie
    elementy eksploatacyjne (płyny, świece, kable, filtry) okazało się że do
    wymiany jest jeszcze sprzęgło. Kupowałem tak zwanego kota w worku, czym
    cechuje się dla mnie każdy używany samochód.
    Finalnie cena samochodu skończyła się na 1800 zł, na allegro wariaty
    krzyczały najmniej 6000 pln. Kupiłem i nie wiedziałem czy ten samochód
    będzie jeździł. Całe 1800 mogło iść na złom 100 pln maks tam dają tak?
    I gdzie tu oszukaństwo?

  • 18. Data: 2012-03-18 18:55:48
    Od: ojciec <e...@p...pl>

    W dniu 2012-03-18 13:47, Chris pisze:

    > Będę brutalny, że na tym świecie są jeszcze idioci co dają się nabrać na
    > ten numer z zaliczką .... hahah
    >
    > głupota nie boli ale jest kosztowna w leczeniu.

    Niby ryby.Jednak cwaniactwo nie śpi, uważaj w swej pochopnej ocenie,
    żeby samemu nie wpaść w sidła nowego systemu wyłudzania.

  • 19. Data: 2012-03-18 18:57:51
    Od: ojciec <e...@p...pl>

    W dniu 2012-03-18 15:40, Excite pisze:

    > Wysyłać pieniądze czy skan dowodu całkowicie obcym ludziom o których nic
    > nie wiadomo to czysta głupota.

    Aha. Dla mnie się to nazywa zaufanie. Pooglądaj potyczki ludzi z
    Developerami, umowa jest, podpisy są, terminy są a i tak gówno jest.
    Znowu gdy zaczynasz być nie ufnym do wszystkich ludzi, to jest
    najkrótsza droga do potrzeby leczenia psychiatrycznego.

  • 20. Data: 2012-03-18 18:57:59
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    ojciec napisał(a):

    elated :)