  • 21. Data: 2011-01-31 09:44:49
    Temat: Re: Oszukane karty SDHC (?)
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    W dniu 2011-01-28 20:29, Andgro pisze:

    > Dla porównania test białej karty Goodram SDHC class 10:
    > http://w427.wrzuta.pl/obraz/a9goAf2xcQm/goodram_8res
    ultrange

    To moja Sandisk Class 6 (microSD na dodatek, sprzed jakichś 2 lat, przez
    dołączony do niej czytnik) jest na podobnym poziomie, może ciut wyżej,
    nie spada poniżej 15M i jest prawie płaska (bez żadnych takich skoków).
    I program też się wywalił na 6G, chociaż karta jest OK. Nie wiem, jak
    traktować wyniki działania programu (na ile są rzetelne), ale z grubsza
    potwierdzają moje odczucia co do produktów różnych firm.

    Pozdrawiam

    DD

  • 22. Data: 2011-02-01 17:27:43
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Andgro napisał(a) :

    > Dla porównania test białej karty Goodram SDHC class 10:
    > http://w427.wrzuta.pl/obraz/a9goAf2xcQm/goodram_8res
    ultrange

    Ale zaraz, zaraz... Po 6GB program zwrócił błąd 23? Z moją PQI
    8GB tak właśnie jest - po 4GB spada do 1/3 prędkości, a przy 6GB
    kończy test z błędem 23.

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 23. Data: 2011-02-02 10:11:01
    Od: Andgro <b...@a...com>

    W dniu 2011-02-01 18:27, Zbynek Ltd. pisze:

    ultrange

    > Ale zaraz, zaraz... Po 6GB program zwrócił błąd 23? Z moją PQI 8GB tak
    > właśnie jest - po 4GB spada do 1/3 prędkości, a przy 6GB kończy test z
    > błędem 23.

    Z moich obserwacji w tym programie jest jakiś błed który powoduje, że
    analiza nie dochodzi do końca karty tylko kończy sie na jakimś stałym
    procencie. Wiadomo - freeware :) Ale dopóki się nie wywali, pokazuje
    dokładnie jak jest. Robiłem też testy niezależne "drogą okrężną" i
    wynika z nich, że ten program, dopóki mierzy, robi to bardzo solidnie.

    Czyli Twoja PQI nadaje się do... dokończ sam, wedle uznania ;)

    Na razie na indeksie niebieskie Adata i PQI.

    --

    Pozdrawiam,

    A. Grodecki

    "Wszystkie zwierzęta są równe.
    Ale te, które mają futerko w trójkolorowe pasy, są równiejsze."

  • 24. Data: 2011-02-05 20:42:10
    Od: AlexY <a...@i...-cut_this-.pl-alias-removed>

    Użytkownik Andgro napisał:
    > Witajcie.
    > Jakieś 2 lata temu kupiłem pierwsza kamerkę "na karty". Buło to jakieś
    [...]

    Zrobiłem małe zestawienie wyników:

    http://alexyuk.dyndns.org/cardtest/index.html

    mam jakieś pół kilo kart SD i MS o pojemności do 8GB i prędkości do
    class 6, mogę potestować ich więcej jeśli kogoś interesują wyniki.

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html