  • 11. Data: 2010-12-16 17:18:00
    Temat: Re: Ostrzezenie przed hostingiem AZ.PL
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    W dniu 2010-12-16 16:45, momorgan pisze:
    > Nie odbieranie telefonów jest konkretnym i istotnym zarzutem

    Nie odbieranie przez 2-3 godziny.

    8,30zł na miesiąc jakoś mi się nie kojarzy z ekspresowym supportem i
    stabilnym działaniem. Decydowanie się na taką ofertę w chwili gdy
    potrzeba niezawodności i natychmiastowego wsparcia to głupota.

    "Konkretnie i istotnie" to dyma klientów pewien serwis, który kasuje
    niezłe prowizje, na maile odpowiada w ciągu 5-10dni a infolinii nie ma w
    ogóle, tu można mieć wiele zarzutów ale to temat na inną grupę.

    --
    kamil d

  • 12. Data: 2010-12-16 21:01:02
    Od: Trójmiasto <a...@t...biz.pl>

    On 16 Gru, 09:53, "w...@o...eu"
    <w...@o...eu> wrote:
    > Witam
    >
    > Goraco NIE POLECAM korzystac z uslug hostingowych firmy
    >
    > AZ.PL
    >
    > serwisy dzialaja powoli, czesto dochodzi do zacinania sie po kliknieciu odsylacza.
    >
    > Kontakt z firma mocno utrudniony  - np przez 2-3 godziny dzial techniczny nie
    > odbiera telefonow.
    >
    > Obsluga techniczna olewa problemy nie wykazujac zadnej checi poprawy sytuacji.
    >
    > STANOWCZO ODRADZAM TA FIRM

    No cóż, dla mnie od samego początku, od kiedy AZ wprowadziło do swojej
    oferty hosting było jasne że - od rejestracji domen jest firma
    "domenowa" a od hostingu jest firma hostingowa.

    To że AZ sprzedaje też hosting, bo chce zarabiać jeszcze więcej
    pieniędzy niż dotąd - nie znaczy automatycznie że mają o tym
    wystarczające pojęcie, infrastrukturę, doświadczenie, logistykę,
    fachowców itp.

    A im bardziej nachalnie AZ będzie mi wciskać swój hosting - tym
    bardziej będę się od niego trzymał z daleka.

    jasc
    ----
    www.trojmiasto.biz.pl/hosting-www-serwery-trojmiasto

  • 13. Data: 2010-12-16 21:12:38
    Od: Marek <b...@e...com>

    W dniu 2010-12-16 11:10, Piotr Siudak pisze:
    > W dniu 16.12.2010 09:53, w...@o...eu pisze:
    >
    > twoja opinia jest dla nas niesłychanie cenna anonimowy webmasterze eu.

    Nie przesadzaj. Niech piszą bo gdzieś te opinie powinny być publikowane.
    Nawet napisane w emocjach. Chłopak podał konkrety. Jeśli dojdą dalsze
    podobne to będzie o czymś świadczyło. Sam kiedyś parę razy niezłego
    kopniaka otrzymałem zanim znalazłem odpowiednią serwerownię. Takie uwagi
    pozwoliłyby mi skrócić cierniową drogę.

    Oczywiście można rozważać czy to nie konkurencja przypadkiem... Mała
    jednak jest szansa, że w taką dziecinadę ktokolwiek bawiłby się z
    dostawców usług.

  • 14. Data: 2010-12-16 21:17:56
    Od: Trójmiasto <a...@t...biz.pl>

    On 16 Gru, 17:05, Robert Kusmierz <r...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > komu się podoba.

    > Tak? To dlaczego nie zakładasz konkurencyjnej firmy oferującej wspaniałą
    > jakość, support i odbieranie telefonów za 100 netto rocznie. Będziesz
    > miał najwięcej klientów!
    > Powiedz mi, dlaczego mają odbierać telefony, jak np. wiedzą że jest
    > awaria. Żeby klient mógł ponarzekać?
    >
    > Opinie na temat AZ powtarzają się co X czasu. Są jednoznaczne.
    > Więc albo ten ktoś zakupił hosting bez zapoznania się z opiniami = jest
    > głupi.
    > Albo zakupił hosting bo było tanio i spodziewa się że będzie dobrze =

    teoretycznie masz rację, praktycznie - jest pewna granica, po
    przekroczeniu której reklama staje się zwyczajnym kłamstwem:

    albo - chcemy od ciebie śmiesznie małe pieniądze, i dostaniesz za to
    jakiś szajs (czyli jasny układ, dobrze wiesz na co się decydujesz)

    albo - za takie czy inne pieniądze, oferujemy ci PROFESJONALNE usługi
    (czyli albo tak faktycznie jest, albo celowo cie oszukujemy, albo sami
    nie wiemy o czym mówimy).

    Jeśli mała firma-krzak nie wie o czym mówi, to jeszcze można
    zrozumieć, i usprawiedliwić. Jeśli duża firma która chce uchodzić za
    poważną nie wie o czym mówi - to musi się liczyć z konsekwencjami,
    m.in. tym że przestanie być traktowana poważnie.

    jasc
    ----
    www.trojmiasto.biz.pl/domeny-www-adresy-trojmiasto

  • 15. Data: 2010-12-16 21:36:22
    Od: Trójmiasto <a...@t...biz.pl>

    On 16 Gru, 17:06, Piotr Siudak <s...@x...pl> wrote:

    > Znasz jaki powazny hosting o rozsadnych parametrach kt ry kosztuje
    > 100z a kt ry ma linie telefoniczna 24h kt ra pomaga rozwiazac dowolny
    > problem klienta czy tylko tak sobie pobredzasz ze teoretycznie jest
    > niewykluczone ze cos takiego mog oby istnie .

    Przy okazji - 5 razy próbowałem się dziś dodzwonić do AZ w banalnie
    prostej sprawie dotyczącej jednej z domen. Oczywiście bezskutecznie.

    Przeprowadziłem niedawno interesującą konwersację mailową z panią
    dyrektor BOK w AZ; równie dobrze mógłbym sobie pogadać z automatyczną
    sekretarką albo swoim telewizorem - wszystkie racjonalne argumenty
    odbijały się jak od ściany, odpowiedzi które dostawałem wyglądały jak
    teksty z uniwersalnego szablonu.

    Nawiasem - chyba nie wszyscy już pamiętają o tym, że 2 LATA TEMU NASK
    OBNIŻYŁ CENY PRZEDŁUŻEŃ DOMEN PL O 40%. Nie chcę tu spekulować o
    zmowie cenowej, ale fakt że na największych polskich rejestratorach
    domen nie zrobiło to najmniejszego wrażenia - ceny nie spadły nawet o
    grosz.

    Oczywiście biznes is biznes więc nie musieli, ale w związku ze stale
    pogarszającą się jakością usług świadczonych przez AZ.pl (6 lat =
    raczej wiem co mówię) przy zachowaniu najwyższych cen na rynku, na
    początku przyszłego roku przetransferuję wszystkie domeny PL które
    obsługuję do innego rejestratora.

    jasc
    ----
    www.trojmiasto.biz.pl/domeny

  • 16. Data: 2010-12-17 11:48:17
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    On 2010-12-16 22:12, Marek wrote:
    > Nie przesadzaj. Niech piszą bo gdzieś te opinie powinny być publikowane.

    pl.pregierz

    > Nawet napisane w emocjach. Chłopak podał konkrety.

    Gdzie te konkrety? Tylko nazwa firmy, nie podał z której oferty
    korzysta, nie podał na czym dana strona stoi ani jaki ma ruch. Nawet nie
    raczył się podpisać.

    > Jeśli dojdą dalsze podobne to będzie o czymś świadczyło.

    O tym że dzieci neostrady wydają pieniądze z mikołajek na hosting? ;)

    > Sam kiedyś parę razy niezłego
    > kopniaka otrzymałem zanim znalazłem odpowiednią serwerownię. Takie uwagi
    > pozwoliłyby mi skrócić cierniową drogę.

    Sam nazywasz to dziecinadą, a skreśliłbyś dostawcę po opinii jednego
    pieniacza? W takim przypadku nigdy nie znalazłbyś serwerowni, zawsze się
    znajdzie taki webmaster.eu

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 17. Data: 2010-12-17 12:36:48
    Od: Marek <b...@e...com>

    W dniu 2010-12-17 12:48, Paweł Piskorz pisze:

    > pl.pregierz

    Na to bym nie wpadł :-D Jednakże nie chodzi o biczowanie rekreacyjne
    tylko o trafienie do najbardziej zainteresowanej grupy: czyli
    potencjalnych webmasterów.

    > Gdzie te konkrety? Tylko nazwa firmy, nie podał z której oferty
    > korzysta,

    Przecież tam nie ma specjalnie wyboru co do hostingu. Są tylko dwie
    oferty różniące się limitami :-D

    > nie podał na czym dana strona stoi ani jaki ma ruch. Nawet nie
    > raczył się podpisać.

    To prawda. Tu zawinił. A co do przeciążania serwera - jeśli doszłoby do
    tego dostałby karniaka od AZ więc wiedziałby o tym. Oczywiście z fusów
    wróżę, jednakże wydaje mi się mało prawdopodobne aby to było to.
    Niewiele wystarczy aby przeciążyć serwer w AZ i podobnych hostingach
    (przyjmuje się zazwyczaj 5% CPU) a już w szczególności u początkujących
    webmasterów to się często zdarza. Enigmatyczne "nadmierne obciążanie
    serwera powodujące pogorszenie usług świadczonych innym Klientom" to
    zawiera.

    Jednakże moim zdaniem brak kontaktu z adminem i brak natychmiastowej
    reakcji jest decydujący. W szczególności gdy w regulaminie w zasadzie
    nie mają ani słowa o pomocy technicznej dla hostingu (lecz mają tylko
    dla domen). Nie ma też niczego o gwarantowanych parametrach hostingowych.

    http://www.az.pl/regulamin-regulamin-uslug-az.pl-hos
    ting-domeny.html#m5p

    Trzeba czytać regulamin zanim się w hosting wejdzie: to dla wątkotwórcy.

    > O tym że dzieci neostrady wydają pieniądze z mikołajek na hosting? ;)

    Zawsze taki pesymistyczny jesteś? :-D

    > Sam nazywasz to dziecinadą, a skreśliłbyś dostawcę po opinii jednego
    > pieniacza?

    Nie, chodzi mi o to, że jeśli pojawi się więcej opinii negatywnych to
    webmasterzy (szczególnie Ci początkujący) może trochę zastanowią się
    zanim wybiorą "supertani hosting", "megapromocję" itp. Niech poczytają
    regulaminy, zastanowią się co dla nich jest ważne a co nie. Temat
    kierowany jest bardziej dla początkujących, ale tacy też tu bywają.

    > W takim przypadku nigdy nie znalazłbyś serwerowni, zawsze się
    > znajdzie taki webmaster.eu

    Jeśli ktoś podejmuje decyzję na podstawie jednego postu, to jego biznes
    - powinien zmienić wtedy profesję. Racjonalnie do tego tematu podchodzić
    należy. Spontaniczność w tej kwestii jest niewskazana. To oczywiste.

  • 18. Data: 2010-12-17 15:32:37
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Robert Kusmierz" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > głupi.
    > Albo zakupił hosting bo było tanio i spodziewa się że będzie dobrze = jest

    Rozumiem, ze wolalbys by tych opinii nie bylo i by kazdy mogl sie naciac?

  • 19. Data: 2010-12-17 16:10:02
    Od: Robert Kusmierz <r...@p...onet.pl>

    W dniu 10-12-17 16:32, Ghost pisze:

    > Rozumiem, ze wolalbys by tych opinii nie bylo i by kazdy mogl sie naciac?

    Napisałem iż w sieci _już_ jest dużo komentarzy na ten temat. Nie mam
    nic przeciwko nim, ale jak widzisz (1 post) i tak nic one nie dają bo
    (mój post) cześć osób ich nie czyta. Więc czy będą czy nie - nie ma
    znaczenia, bo zawsze znajdzie się ktoś kto nie myśli, nie czyta. Lub
    myśli że będzie i tanio i dobrze... i szybko. Drażni mnie narzekanie
    bezmyślnych ludzi i tyle. Można kupić tanio i auto...
    http://mistrzowie.org/113087/Bestia

    Dziwią mnie też głosy narzekające na jakość usług poparte 6 letnim
    doświadczeniem ;) Ja bym uciekał po 2-3 dniach.

    PS.
    Patrząc po innych dyskusjach, proszę 1-2 posty max. Bo idealnie się
    zapętlacie postami z Piotrem ;)

    --
    Robert Kusmierz
    www.visitubud.com

  • 20. Data: 2010-12-18 10:11:29
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Napisałem iż w sieci _już_ jest dużo komentarzy na ten temat. Nie mam nic
    > przeciwko nim, ale jak widzisz (1 post) i tak nic one nie dają bo (mój
    > post) cześć osób ich nie czyta.

    Da, kazdy dodatkowy post utwierdza w opinii, oraz w tym, ze nic sie nie
    zmienia.

    > Patrząc po innych dyskusjach, proszę 1-2 posty max. Bo idealnie się
    > zapętlacie postami z Piotrem ;)

    Rzeco?