    From: Marek <b...@e...com>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: Ostrzezenie przed hostingiem AZ.PL
    Date: Thu, 16 Dec 2010 22:12:38 +0100

    W dniu 2010-12-16 11:10, Piotr Siudak pisze:
    > W dniu 16.12.2010 09:53, w...@o...eu pisze:
    >
    > twoja opinia jest dla nas niesłychanie cenna anonimowy webmasterze eu.

    Nie przesadzaj. Niech piszą bo gdzieś te opinie powinny być publikowane.
    Nawet napisane w emocjach. Chłopak podał konkrety. Jeśli dojdą dalsze
    podobne to będzie o czymś świadczyło. Sam kiedyś parę razy niezłego
    kopniaka otrzymałem zanim znalazłem odpowiednią serwerownię. Takie uwagi
    pozwoliłyby mi skrócić cierniową drogę.

    Oczywiście można rozważać czy to nie konkurencja przypadkiem... Mała
    jednak jest szansa, że w taką dziecinadę ktokolwiek bawiłby się z
    dostawców usług.