  • 21. Data: 2009-01-28 15:49:58
    Temat: Re: Ostatni uczciwy sprzedawca na allegro ?
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    b...@o...pl pisze:
> [...]
    > rocznika i chyba nie zmieni sie tego, ze liczniki po przekroczeniu
    > granic PL w magiczny sposob ulegaja zredukowaniu przebiegu...
    > Osobiscie po tej 660 Tenere kupilem 750 Super Tenere z rocznila 89 i
    > mimo, ze jej stan jest wg mnie ponad przecietny i przebieg wskazuje 62
    > tys km, zakladam ze ma nakulane 162 tys... Nie ma co ukrywac, moto nie
    > jest mlode, a jego przeznaczeniem nie jest kursowanie raz w tygodniu
    > do kosciola czy po bulki... No chyba ze rzeczywiscie ktos jezdzil na
    > zasadzie Pussy Racera przez tyle lat, ale to watpliwe :)

    O cześć Bartek, ale ten gaźnik Bing kiedyś kupię :)

    --
    Pozdrowienia, Best regards
    Jacek Różański, ETZ-251, V-740

  • 22. Data: 2009-01-29 00:43:31
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek Różański" napisał w wiadomości

    > O cześć Bartek, ale ten gaźnik Bing kiedyś kupię :)

    O, cześć Jacek.
    Taki stary precel, a cytatów nie tnie jak powinien. Wstyd.
    Wiosna idzie, jak nic. JoteR na preclu się objawił.

    --
    Jasio
    vfr vx etz

  • 23. Data: 2009-01-31 14:06:23
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Jasio pisze:

    > Użytkownik "Jacek Różański" napisał w wiadomości

    > O, cześć Jacek.
    > Taki stary precel, a cytatów nie tnie jak powinien. Wstyd.
    > Wiosna idzie, jak nic. JoteR na preclu się objawił.

    Abo już wszystko zostało już powiedziane :)