  • 41. Data: 2020-12-14 21:51:47
    Temat: Re: Orlen idzie na rękę posiadaczom elektryków
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 14 Dec 2020 21:24:59 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > To zamiast na siłę uszczęśliwiać nimi ludzi którzy ich nie chą
    > poczekajmy jeszcze te 90 lat.

    A co, już przegłosowali obowiązek kupowania EV?
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 42. Data: 2020-12-15 00:22:39
    Od: ii <i...@o...invalid>

    > Hello K,
    >
    > Monday, December 14, 2020, 10:23:45 AM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Dotrze do Ciebie, że większość użytkowników samochodów osobowych
    > ,,gdzieś dalej" jeździ raz lub dwa razy w roku?

    Warszawka co tydzień jedzie nad morze.

    > Poza tym w zupełności
    > im wystarczy ładowanie z domowego gniazdka.

    Gdyby tylko mogli wjechać elektrykiem do windy.

    > Ja naprawdę czekam na TANIE elektryczne samochody miejskie. Na wakacje
    > mogę jechać autem z wypożyczalni. A do codziennego użytku starczy mi
    > dwumiejscowe, miejskie toczydło z bagażnikiem na zakupy. I wcale duzy
    > akumulator nie jest do tego potrzebny.

    A ja na DARMOWE. Jak czekać to czekać.

    > Po raz kolejny to piszę: problemem nie jest mały zasięg samochodu
    > osobowego. Problemem jest mały zasięg ciężarówki i jej czas ładowania.

    No co Ty, problem to jest z promem kosmicznym.

  • 43. Data: 2020-12-15 00:29:25
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 14.12.2020 o 11:40, Myjk pisze:
    > Mon, 14 Dec 2020 09:23:45 +0000, K

    > Właśnie widzę, dlatego pewnie się rozpruwasz w każdym wątku o tej tematyce.

    > No więc przyjmij w końcu do wiadomości, że zdecydowana większość ludzi jest
    > w stanie ładować EV w domach/pracy.

    Zdecydowana ... mniejszość.

    > Przestań ekstrapolować temat na sobie,
    > bo nie jesteś pępkiem świata.

    Jest tak, że na razie firmy i spółdzielnie nie robią gniazdek dla
    mieszkańców. Możesz o tym poczytać w prasie.

  • 44. Data: 2020-12-15 00:53:21
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 14.12.2020 o 20:28, Myjk pisze:
    > Mon, 14 Dec 2020 20:12:25 +0100, J.F.

    > Było upierdliwe, bo musiałeś JEŹDZIĆ NA STACJĘ i czas marnować. W elektryku
    > na stację jeździć nie trzeba, poza tymi paroma wyjątkami w ciągu roku, bo
    > się go ładuje w domu.

    Teraz nie jest upierdliwie, bo trzeba jeździć do ładowarki i czas
    marnować. Windy specjalne poszerzyli w blokach by sobie ludzie mogli
    elektrykiem na pietro wjechać i podłączyć do domowego gniazdka.

    > No bo tak jest w większości przypadków.

    Twoja teza nie wytrzymuje konfrontacji z faktami.

  • 45. Data: 2020-12-15 01:00:05
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 14.12.2020 o 12:48, Myjk pisze:
    > Mon, 14 Dec 2020 11:33:45 +0000, K

    > Ja, w przeciwieństwie do ciebie, opieram się na statystyce. Zweryfikowanej
    > także o twoje dane, które w tę ogólną statystykę się jak najbardziej
    > wpisywały. hehe

    Skoro jesteś taki oblatany w tych statystykach to może powiesz nam, co
    powstrzymuje ludzi od jeżdżenia końmi do pracy i na zakupy?

  • 46. Data: 2020-12-15 07:02:42
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 14.12.2020 11:40, Myjk wrote:
    > Znowu kłamiesz. Bilans dla PHEV jest znacznie lepszy niż dla diesla,
    > szczególnie dla takiego PHEVa który w ponad 50% jeździ na prądzie.

    Zientarski twierdzi coś innego ;)

    BPNMSP

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 47. Data: 2020-12-15 07:55:32
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 14-12-2020 o 17:42, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Myjk"  napisał w wiadomości grup
    > Sun, 13 Dec 2020 23:33:54 +0000, K

    Tak mają hejterzy.

    że EV się, w przytłaczającej ilości, ładuje w domu, w nocy.

    > To ci przywala podatek :-)

    > Pomijajac koszt pojazdu ...

    Liczony tak jak powinien czyli cena zakupu - cena odsprzedaży po kilku
    latach i przy porównaniu identycznie wyposażonych aut o identycznych
    osiągach?

    Różnice nie są aż tak duże.
    A w przypadku rat, różnica w kosztach z nawiązką wystarczy na różnicę w
    ratach.

    > My nie placzemy, my sie cieszymy, dobrze Wam tak,

    Jakie to polskie - najważniejsze żeby sąsiadowi krowa zdechła...

  • 48. Data: 2020-12-15 07:56:36
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 14-12-2020 o 17:48, J.F. pisze:
    > Użytkownik "cef"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    Ciasne łby są skuteczną barierą.

  • 49. Data: 2020-12-15 07:58:12
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 14-12-2020 o 17:51, J.F. pisze:

    > Z Poznania do Mielna samoloty nie lataja :-)

    Dojadę tam z 0,5 h postojem, więc akurat tan nie trzeba.
    A przez wakacje to rozumiem ciepłe morze, do Mielna lub w okolice, to na
    weekend można wyskoczyć.

  • 50. Data: 2020-12-15 08:01:52
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 15-12-2020 o 00:29, ii pisze:

    > Zdecydowana ... mniejszość.

    Ale gdzie?
    Bo w Polsce większość mieszka w domach, a nie blokach.