    From: "zho" <b...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Oranzada, a internet po drucie ?
    Date: Fri, 15 Jan 2010 20:13:29 +0100

    Użytkownik "Jurek Jurek" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    news:97fba183-a681-4c0c-bc88-046239515b6e@y24g2000yq
    b.googlegroups.com...
    On 1 Gru, 23:59, "B.G" <b...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "Tomaszek" <t...@o...pl> napisał w
    > wiadomościnews:hf3qt1$ub5$1@news.onet.pl...

    > Może myślisz o orange free, czyli o internecie komórkowym.
    > Bo po ADSL w orange, pingi są normalne, po 20-30ms.

    > Takie zachowanie usługi nadaje się tylko do zgłoszenia operatorowi celem
    > naprawy, tak być nie może.
    > Mam orange freedom od roku - działa idealnie. Dwa znajome freedomy, tak
    > samo.
    >
    > --
    > B.G

    Czesc, ja nowego zagadnienia zakladal nie bede, bo bez sensu sie
    dublowac.
    Generalnie to jak oceniacie oferte orange na ten net stacjonarny. Bo
    abstahujac od tej promocji z free, to teraz maja chyba jeden z
    lepszych cennikow na rynku. Ja mialem do tej pory do czynienia tylko z
    Neostrada. Jest jakas roznica w jakosci?
    Jak dziala jest ok ale jak sie cosik chrzani to reparacja trwa deko dluzej,
    wiesz niby lacza jednego na lini drugiego czy inaczej. TPSA jak jej wygodnie
    udaje ze to osobna firma jest.

    --
    Pozdrawiam ZHO
    www.akwa.aip.pl Prawdopodobnie najstarsza strona akwarystyczna po polsku.