  • 1. Data: 2015-11-11 23:11:59
    Temat: Orange - wymiana karty
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Numer pre-paid. Po włączeniu "szuka sieci". Napisałem do BOK
    pytanie co z numerem - wh mnie jeszcze ważny. Potwierdzili -
    doradzili "test krzyżowy" by sprawdzić co nie działa karta czy
    telefon (co uczyniłom wcześniej - karta) i udać się do Głównego
    Salonu by wymienić. Nie mam pojecia czym różni się salon
    "głowny" od niegłównego ale zadzwoniłem i wymienią ale... każą
    przynieść dowód osobisty. Po co mam PUK na ramce z której
    kartę wyłamałem. To dobrze: PUK i dowód. By zarejestrować
    kartę.
    Po co im rejestracja karty? Działała bez rejestracji.
    Zapomniałem nawet zapytać ile to ew. kosztuje...

    Arek

  • 2. Data: 2015-11-11 23:36:57
    Temat: Re: Orange - wymiana karty
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Arek" n20efg$led$...@n...news.atman.pl

    > Po co im rejestracja karty?

    By mieć Twoje dane.

    > Działała bez rejestracji.
    > Zapomniałem nawet zapytać ile to ew. kosztuje...

    Zapewne kosztem jest otrzymywanie spamu.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2015-11-12 11:03:58
    Od: Trybun <c...@r...cb>

    W dniu 2015-11-11 o 23:11, Arek pisze:
> [...]
    > kartę.
    > Po co im rejestracja karty? Działała bez rejestracji.
    > Zapomniałem nawet zapytać ile to ew. kosztuje...

    Nie kosztuje nic. I jest to normalna procedura wymiany karty w Orange. O
    co do kategorii "salonów Orange", to są te autoryzowane, które prowadzą
    bardziej rozszerzona działalność, i właśnie te zajmują się m.in. wymianą
    kart. Pozostałe interesują się tylko pozyskiwaniem klientów i ich
    obsługą bo tylko za to mają płacone.

  • 4. Data: 2015-11-16 08:01:41
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Trybun napisał(a) w wiadomości: <564463f8$0$649$65785112@news.neostrada.pl>...

> [...]
    >bardziej rozszerzona działalność, i właśnie te zajmują się m.in. wymianą
    >kart. Pozostałe interesują się tylko pozyskiwaniem klientów i ich

    Czy można liczyć na podpowiedź, w której sieci przy ew. wymianie karty
    pre-paid nie trzeba się rejestrować?

    Arek

  • 5. Data: 2015-11-18 17:28:55
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 16.11.2015 o 08:01, Arek pisze:
    /.../
    > Czy można liczyć na podpowiedź, w której sieci przy ew. wymianie karty
    > pre-paid nie trzeba się rejestrować?

    Przypuszczalnie w żadnej. Żebyś mógł podjąć czynności to najpierw trzeba
    ustalić, czy jesteś upoważniony do tychże.

  • 6. Data: 2015-11-19 09:27:50
    Od: Trybun <c...@r...cb>

    W dniu 2015-11-16 o 08:01, Arek pisze:

    > Czy można liczyć na podpowiedź, w której sieci przy ew. wymianie karty
    > pre-paid nie trzeba się rejestrować?
    >
    > Arek

    Niestety ja nie potrafię odpowiedzieć. Wymieniałem kartę tylko w Orange.

  • 7. Data: 2015-11-22 16:01:26
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    >W dniu 16.11.2015 o 08:01, Arek pisze:
    > /.../
    >>
    > Przypuszczalnie w żadnej. Żebyś mógł podjąć czynności to najpierw trzeba
    > ustalić, czy jesteś upoważniony do tychże.

    Po co? A usługi teleinformatyczne (czy jak to się nazywa) świadczono
    bez "upoważnienia"?
    Mam PUK, przy reklamacjach (w BOK, również w tej o której piszę) lub
    opieprzaniu za przysyłanie reklam jakoś zawsze wystarczał. Mogę go
    pokazać na oryginalnej ramce z której SIM wyłamany. Tak to prawda,
    paragonu ze sklepu z przed 8 lat nie mam... świadectwa szczepienia psa też
    nie.
    Nie zdziwiłbym się gdyby po paru latach używania karty kilka złotych za
    wymianę jednak chcieli bo pewnie tyle ona kosztuje. Ale dokumentów - nie
    widzę powodu.

    Gdy reklamowałem zepsutą zawartość puszki konserw to dowodu nie chcieli.
    Naprawdę! Nawet paragon nie był konieczny.
    Oczywiście w sklepie nie miałem wykupionego abonamentu, korzystałem
    kiedy chciałem. Z sieci komórkowej też ale cały czas konto aktywne.
    Co ciekawe telefon(y) nie zgłasza(ją) błędu karty tylko aparat "szuka
    sieci" jakby nie było zasięgu.

    Arek