    From: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Orange - wymiana karty
    Date: Wed, 11 Nov 2015 23:11:59 +0100

    Numer pre-paid. Po włączeniu "szuka sieci". Napisałem do BOK
    pytanie co z numerem - wh mnie jeszcze ważny. Potwierdzili -
    doradzili "test krzyżowy" by sprawdzić co nie działa karta czy
    telefon (co uczyniłom wcześniej - karta) i udać się do Głównego
    Salonu by wymienić. Nie mam pojecia czym różni się salon
    "głowny" od niegłównego ale zadzwoniłem i wymienią ale... każą
    przynieść dowód osobisty. Po co mam PUK na ramce z której
    kartę wyłamałem. To dobrze: PUK i dowód. By zarejestrować
    kartę.
    Po co im rejestracja karty? Działała bez rejestracji.
    Zapomniałem nawet zapytać ile to ew. kosztuje...

    Arek