  • 1. Data: 2015-11-08 21:56:07
    Temat: Witki opadają
    Od: W <w...@w...pl>

    od +48889025184

    "Usługa ZAGADKI zostala aktywowana. W ciagu tygodnia otrzymasz @ MMS z
    zagadkami. Koszt 4,98zł/1mms. Aby wyłączyć wyślij SMS o treści AP.KUPKLUCZ
    na numer 92578. Następnie otrzymany kod wyślij pod numer 691955272 w celu
    weryfikacji dezaktywacji usługi."

    bym zgłosiłbym (gdzieś, gdzie?), ale mam przeświadczenie graniczące z
    pewnośćią, że to jednorazowe, niezarejestrowane startery

  • 2. Data: 2015-11-09 10:54:35
    Temat: Re: Witki opadają
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "W" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >bym zgłosiłbym (gdzieś, gdzie?), ale mam przeświadczenie graniczące z
    >pewnośćią, że to jednorazowe, niezarejestrowane startery

    Na oko to jednak policja, prokuratora, UKE/UOKiK wydaja sie wlasciwe.

    Dalej na oko ... jakies zasilenia do gry ?
    Tylko do jakiej ... bo kto ma darmowe SMS, ten moze im wyslac jakis
    losowy klucz, tylko warto by format znac ...

    A moze tak na bezczelnego najpierw spytac operatora, a potem zeznac,
    ze widac zamieszany w sprawe, bo cos ukrywa i odmowil pomocy :-)

    J.

  • 3. Data: 2015-11-09 18:48:56
    Od: W <w...@w...pl>

    J.F. wystukał, co następuje:

> [...]
    > Tylko do jakiej ... bo kto ma darmowe SMS, ten moze im wyslac jakis
    > losowy klucz, tylko warto by format znac ...

    Właśnie dosyć ciężko ustalić - najczęściej przewija się coś w okolicach
    steam, ale nie przypominam sobie, żeby tam jakieś klucze były via sms...

    http://www.nieznany-numer.pl/Numer/92578 - popularność;)

    > A moze tak na bezczelnego najpierw spytac operatora, a potem zeznac,
    > ze widac zamieszany w sprawe, bo cos ukrywa i odmowil pomocy :-)

    w sumie ciekawe :-)