  • 1. Data: 2012-04-14 10:56:56
    Temat: Orange - granie na czekanie
    Od: "szymek" <t...@U...pl>

    Witajcie
    Czy Wam też włączyli tą usługę bez waszej wiedzy? Jak to dziadostwo
    wyłączyc? Operator olewa sprawę nie odpowiadając na maila

  • 2. Data: 2012-04-14 16:16:29
    Temat: Re: Orange - granie na czekanie
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-04-14 10:56, szymek pisze:
    > Witajcie
    > Czy Wam te? w??czyli t? us?ug? bez waszej wiedzy? Jak to dziadostwo
    > wy??czyc? Operator olewa spraw? nie odpowiadaj?c na maila

    Na orange online (w Usługach) albo zadzwonić do BOK-u.

    --
    animka

  • 3. Data: 2012-04-16 20:13:09
    Od: Piotrek <j...@p...gazeta.pl>

    Witam

    Usługę możesz wyłączyć:

    * wysyłając SMS pod numer 3333 (koszt zgodny z cennikiem usług) w treści
    wpisując WYLACZ
    * dzwoniąc pod numer *3333 (koszt zgodny z planem taryfowym, jak za
    połączenie w sieci) i postępując zgodnie z instrukcjami lektora

    Piotrek

  • 4. Data: 2012-04-16 20:45:17
    Od: "szymek" <t...@U...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <j...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > * dzwoniąc pod numer *3333 (koszt zgodny z planem taryfowym, jak za
    > połączenie w sieci) i postępując zgodnie z instrukcjami lektora

    Czyste skurw....stwo żeby jeszcze im płacic za usługę, której nie zamawiałem

  • 5. Data: 2012-04-18 11:18:04
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-04-14 10:56, szymek pisze:
    > Witajcie
    > Czy Wam też włączyli tą usługę bez waszej wiedzy? Jak to dziadostwo
    > wyłączyc? Operator olewa sprawę nie odpowiadając na maila

    Nie, ja tylko dostałem sms-a z propozycją uruchomienia takiej usługi.