    From: lukasz <a...@n...spam.o2.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Orange Strefa - da sie odstapic od umowy ?
    Date: Tue, 30 Mar 2010 18:18:57 +0200

    JohnyK pisze:

    > Ale jak to dostali? Pocztą czy jako druk bezadresowy?

    To byl druk bezadresowy.

    > Muszą czy mogą? Tu każde słowo jest ważne.

    Masz racje, musze dokladnie przejrzec te kartke, jest u dziadkow.
    Ogolnie napisana jest w taki sposob, ze ciezko sie doczepic do slow, czy
    zdan. Ale umysl 80latka pracuje torche inaczej.

    > Jeżeli podpisali umowę to chyba widzieli jaki telefon dostają i za
    > jaki płacą.

    najpierw nastapilo podpisanie dokumentow, pod koniec wreczono telefon.
    przy probie rezygnacji poinformowano ze w takiej sytuacji to zostana
    calkowicie bez telefonu. Oczywiscie dziadkowie mogli to poprzekrecac.
    Nie winie tutaj salonu, jednak ich praktyki wygladaja troche nie
    biznesowo z moralnego punktu widzenia.

    > A rozwiązanie jest takie: na przeniesienie numeru stacjonarnego jest 7
    > dni roboczych. Dziadkowie niech napiszą pismo, że nie chcą
    > przenoszenia numeru i proszą o anulowanie wniosku/procesu o
    > przeniesienie. Dzięki temu numer zostanie w Netii. A co do podpisanej
    > umowy- tam został nadany numer tymczasowy. Czy Centertel zgodzi się na
    > rozwiązanie umowy- tego nie wiem, ale też bym wysłał faksem prośbę o
    > to.
    > Salonowi nie jest na rękę cokolwiek anulować. Więc lepiej samemu się
    > tym zająć.

    Na razie poszlo wstrzymanie przeniesienia numeru do Netii i prosba o
    anulowanie umowy do Orange. Obiecali do piatku sie ustosunkowac.

    > JK

    pozdrawiam