eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaOprogramowanie do podglądu zdjęć na monitorze w chwilę po ich wykonaniu?Oprogramowanie do podglądu zdjęć na monitorze w chwilę po ich wykonaniu?
  • Data: 2011-02-07 08:35:38
    Temat: Oprogramowanie do podglądu zdjęć na monitorze w chwilę po ich wykonaniu?
    Od: lelec <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Nie wiem, czy taki soft istnieje, ale pewnie tak, bo zdaje się, że w
    "top model" widziałem w telewizorni;
    a więc: aparat podłączony do komputera, robimy fotkę, a ona wskakuje
    na duży monitor, i wiem już, co poprawić w następnym ujęciu. Jak to
    się nazywa? Co ma taką funkcjonalność?

    Ogólnie chodzi o soft do Nikona (mam ViewNX 1.3, i nie widzę takiej
    funkcji) i Canona. Nikona mam ja a Canona będę instalował klientowi.

    Serdeczne pozdrowienia
    --
    Marcin
    www.pawelec.info