  • 1. Data: 2009-10-26 09:53:59
    Temat: Klawiatura Della z Allegro
    Od: "Eryk" <t...@m...pl>

    Witam,

    Czy ktoś ma klawiaturę Della do zwykłego komputera (nie laptopa) kupioną na
    Allegro?
    Jestem ciekaw czy te kosztujące w granicach 60 zł to oryginały czy podróbki.
    Może ktoś miał możliwość porównania takiej kupionej przez powiedzmy
    państwową firmę z tą z Allegro?

    Pzdr
    Eryk

  • 2. Data: 2009-10-26 10:11:39
    Temat: Re: Klawiatura Della z Allegro
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Eryk" <t...@m...pl> wrote in message
> [...]
    > podróbki. Może ktoś miał możliwość porównania takiej kupionej przez
    > powiedzmy państwową firmę z tą z Allegro?

    Nie z Allegro, ale z eBay kupowalem i za 60zl nie spodziewaj sie oryginalu
    ani nawet solidnej podrobki. Niefirmowe tez bywaja dobre, ale za te cene
    watpie.

  • 3. Data: 2009-10-28 19:03:57
    Od: "omega_fan" <o...@n...org>

> [...]
    > podróbki. Może ktoś miał możliwość porównania takiej kupionej przez
    > powiedzmy państwową firmę z tą z Allegro?

    A co to jest "państwowa firma"? Znaczy PKP czy Poczta Polska?

    Wprawdzie nie Dell, ale Microsoft - kupiony 2 lata temu na Allegro za
    25 zł (nowy), działa do dzisiaj bez zarzutu, wygląda bardzo solidnie.
    Mało mnie obchodzi czy to podróbka czy nie.