  • 1. Data: 2009-10-26 10:01:43
    Temat: Jakiej mocy zasilacz?
    Od: "D.C." <d...@p...fm>

    Witam,
    proste pytanie - jakiej mocy zasilacz wsadzic do zestawu (nie najnowszego)
    takiego jak ponizej, zeby nie bylo problemow z "brakiem mocy" ;)

    Zestaw:

    Plyta epox 8kra2+
    AMD Barthon 3200+
    ATI X1550
    3 x DDR (2GB)
    4 x HDD (2x ATA + 2x SATA)
    1x DVD ROM
    1x DVDRW
    1x zewnetrzna nagrywarka DVD (firewire)
    1x karta sieciowa
    4x FAN
    Karta LAN

    Wiem, ze im wiecej tym lepiej ale jaka jest sensowna moc zasilacza do
    takiego zestawu, zeby bez powodu nie przeplacac. Kalkulatory na stronach
    podaja rozne wartosci rozniace sie i o 150W.
    Pozdrawiam,
    D.C.

  • 2. Data: 2009-10-26 10:56:42
    Temat: Re: Jakiej mocy zasilacz?
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    D.C. pisze:

    > Plyta epox 8kra2+
    > AMD Barthon 3200+
    > ATI X1550
    > 3 x DDR (2GB)
    > 4 x HDD (2x ATA + 2x SATA)
    > 1x DVD ROM
    > 1x DVDRW
    > 1x zewnetrzna nagrywarka DVD (firewire)
    > 1x karta sieciowa
    > 4x FAN
    > Karta LAN

    Wg mnie dobre 350W wystarczy. Huntkey, Modecome MC, Chieftec, Fortron itp.

    Pzdr, OMSON