  • 1. Data: 2010-12-12 21:54:00
    Temat: Opoznienia firm kurierskich
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    Zblizaja sie swieta, i firmy kurierskie nie wyrabiaja sie na maksa.
    Wszystkie oprocz jednej dostarczaja mi przesylki w ciagu dwoch dni. Juz
    nawet nie powiem, ze roboczych, bo niektore nawet w niedziele dostarczaja !
    Ale jedna to mnie dobija : GLS. Paczka lezy u nich juz 11 dzien. Na poczatku
    sciemniali, ze nadawca czegos nie dopatrzyl. Ale w koncu sie prezyznali, ze
    sie nie wyrabiaja. Jestem ciekawe kiedy ta paczka do mnie trafi. Troche mnie
    to irytuje, bo wszystkie moje praktycznie paczki to nie sa "prezenty", i te
    swieta blokuja troche niektore dzialania. Po drugie, kurierska firma
    twierdzi, ze priorytet maja firmy, a dopiero potem waza osoby prywatne ? A
    czym prywatni sa gorsi ? No i ja tez jestem "firma". Jednooosbowa
    dzialalnosc, a paczka idzie na firme (nip itd). Wiec juz ogolnie masakra.
    Nadawca (duza firma z umowa od lat z GLS) powiedzial, ze kaze paczke odeslac
    i wysla mi innym kurierem :)

    Fantom

  • 2. Data: 2010-12-12 22:03:25
    Temat: Re: Opoznienia firm kurierskich
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-12 21:54, Fantom pisze:
> [...]
    > itd). Wiec juz ogolnie masakra. Nadawca (duza firma z umowa od lat z
    > GLS) powiedzial, ze kaze paczke odeslac i wysla mi innym kurierem :)
    A co to ma wspolnego z PMSem oprocz tego, ze firmy kurierskie uzywaja
    samochodow?
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 3. Data: 2010-12-12 22:10:04
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *Gabriel 'wilk'* napisał(-a):

    > A co to ma wspolnego z PMSem oprocz tego, ze firmy kurierskie uzywaja
    > samochodow?

    Związek taki sam jak Poczty Polskiej z alt.pl.allegro. PP dostarcza
    zakupy z allegro ;) I nieważne, że istnieje grupa alt.pl.poczta. Sprawy
    związane z tą instytucją muszą być i są poruszane na apa :/

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 4. Data: 2010-12-12 22:20:54
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 12 Dec 2010 22:03:25 +0100, Gabriel 'wilk' wrote:

    >A co to ma wspolnego z PMSem oprocz tego, ze firmy kurierskie uzywaja
    >samochodow?

    Moze czeka na czesci do samochodu :-)

    Bo inaczej - spytac gdzie ta paczka, moze da sie podjechac i odebrac.

    J.

  • 5. Data: 2010-12-12 22:32:42
    Od: "noone" <n...@m...com>

    Użytkownik "Fantom" napisał :

    > Zblizaja sie swieta, i firmy kurierskie nie wyrabiaja sie na maksa.
    > Wszystkie oprocz jednej dostarczaja mi przesylki w ciagu dwoch dni. Juz

    Ostatnio dzwonil do mnie kurier GLSa (tez dostaje duzo paczek, akurat
    prezenty ;) ) po 18, ze kiepska pogoda (padal snieg) i ze nie wyrabia.
    Jezeli chce odebrac przesylke to moge podejsc 5 blokow dalej, on tam stoi i
    wyda, jezeli nie to dzis nie dostarczy. Co bylo robic, poszedlem. Okazalo
    sie ze dzwoni tak do wszystkich klientow i czeka az przyjda. Jak twierdzi
    jezdzi po 14h i nadal nie wyrabia, a i pogoda nie rozpieszcza.

    pozdr
    noone

  • 6. Data: 2010-12-12 23:22:42
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto> napisał w wiadomości
    > i te swieta blokuja troche
    > niektore dzialania.

    Firmy sa wazniejsze bo maja umowy, odbierajacy wie co robic i idzie
    szybciej. Indywidualny odbiera i jeszcze zazyczy sobie asysty przy otwierani
    itd itp.

    Proponuje zlozyc projekt ustawy likwidujacej swieta Bozego Narodzenia...

    --
    Picasso

  • 7. Data: 2010-12-13 06:58:35
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    > Moze czeka na czesci do samochodu :-)
    >
    > Bo inaczej - spytac gdzie ta paczka, moze da sie podjechac i odebrac.

    No w wiekszych miastach oddzialy tego typu firm leza na maksymalnym
    odludziu - pobliskich wioskach. Odemnie do ich siedziby to jakies 30 km.

    Fantom

  • 8. Data: 2010-12-13 07:00:06
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

> [...]
    > Okazalo sie ze dzwoni tak do wszystkich klientow i czeka az przyjda. Jak
    > twierdzi jezdzi po 14h i nadal nie wyrabia, a i pogoda nie rozpieszcza.

    No cos chyba maja slabo zrobione te trnasporty - moze ciecia wydatkow i malo
    kurierow ? Bo nawet poczta dostarcza bez problemow w tym miesiacu przesylki.
    A GLS lezy....

    Fantom

  • 9. Data: 2010-12-13 07:00:39
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    > A co to ma wspolnego z PMSem oprocz tego, ze firmy kurierskie uzywaja
    > samochodow?

    No w sumie fakt - powinienem puscic na transport.

    Fantom

  • 10. Data: 2010-12-13 08:15:18
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *noone* napisał(-a):

> [...]
    > stoi
    > i wyda, jezeli nie to dzis nie dostarczy.

    Nie dostarczanie na miejsce, ale wzywanie adresta do podejścia do auta i
    tam odebranie przesyłki staje się powoli skandalicznym standardem. Ja
    miałem przypadek, że jak kurier DPD mnie nie zastał, to umówiliśmy się
    że podrzuci przesyłkę nastepnym razem. OK. Ten następny raz akurat
    wypadł kolejnego dnia. I jak już się przesyłki nie doczekałem to dzwonię
    na ichnią partyline i dowiaduję się, że odmówiłem odbioru przesyłki! Tej
    którą sam zamówiłem. DPD do uśpienia!

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675