  • 1. Data: 2009-11-16 10:02:45
    Temat: Parowanie
    Od: "Strachu S." <s...@N...gazeta.pl>

    Parowanie urządzeń BlueTooth:
    Czy można łaczyć zestawy HF BT jednego producenta z telefonem innego?
    Zależy mi tylko na prowadzeniu rozmów.
    Zestaw model DS200 (DS-200) producent Sony Ericsson.
    Telefon (jeśli nie SE) to najprawdopodobniej Nokia 5310 lub 6300 (lub inny
    CIENKI aparat innego producenta, sam nie wiem co kupić).
    Czy te produkty będą ze sobą współpracować w zakresie prowadzenia rozmów?

    Strachu S.

  • 2. Data: 2009-11-16 10:12:17
    Temat: Re: Parowanie
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 16 Nov 2009 10:02:45 +0000 (UTC), Strachu S. napisał(a):

    > Czy te produkty będą ze sobą współpracować w zakresie prowadzenia rozmów?

    Było o tym zaledwie tydzień temu, leniuszek?
    Tak, będą.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2009-11-16 19:42:39
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces "Strachu S." <s...@N...gazeta.pl> zwrócił błąd:
    > Parowanie urządzeń BlueTooth:
    > Czy można łaczyć zestawy HF BT jednego producenta z telefonem innego?
    > Zależy mi tylko na prowadzeniu rozmów.

    Pewnie że można. Ale nawet zestawy jednego producenta mogą mieć
    ograniczenia funkcjonalności z telefonami tego samego producenta...
    Motorole moje mi się przypominają :)

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8

  • 4. Data: 2009-11-16 20:07:15
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Strachu S." <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > CIENKI aparat innego producenta, sam nie wiem co kupić).
    > Czy te produkty będą ze sobą współpracować w zakresie prowadzenia rozmów?

    Dlaczego miałyby nie działać?

    > Strachu S.

    Więcej enterów się nie dało?

  • 5. Data: 2009-11-16 20:07:33
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

> [...]
    > CIENKI aparat innego producenta, sam nie wiem co kupić).
    > Czy te produkty będą ze sobą współpracować w zakresie prowadzenia rozmów?

    Więcej enterów się nie dało?

  • 6. Data: 2009-11-18 12:53:14
    Temat: Re: Parowanie - inna kwestia
    Od: TGor <t...@g...pl>

    A czy zestaw słuchawkowy, który ma wpisane w instrukcji, że pozwala na
    sparowanie z nim więcej niż jednego telefonu trzeba parować wg jakiejś
    specjalnej procedury.

    Moja stara HS-26W PODOBNO ma taka mozliwość, ale niestety to nie
    działa albo mam babola w instrukcji.