-
11. Data: 2009-10-01 06:02:28
Temat: Re: Opinie nt. serwisu Nikona
Od: Jurekk <j...@O...pl>
>> http://polishnikonservice.com/
>
> Normalnie wygląda to tak,
dobrze, że napisałeś słowo normalnie, ale zapomniałeś że to PL i tu jest
NINORMALNIE
że do centrum obsługi Nikona na dany regiom wysyłasz
> mail z zapytaniem i numerem części której problem dotyczy.
na odpowiedż mailową czekam już 2 tygodnie
Może to być numer
> aparatu albo obiektywu.
> Następnie dostajesz w ciągu 24 godzin potwierdzenia maila i sposób rozwiązania
> problemu. To działa na całym świecie gdzie Nikon ma swoje autoryzowane
> centrum. Spróbuj tej metody zanim zaczniesz wyważać otwarte drzwi.
tam chyba trzeba wy.... wszystko i wszystkich
na naprawę: obiektyw na gwarancji czekałem miesiąc
na wycenę naprawy lampy czekam juz ponad 3 tygodnie
-
12. Data: 2009-10-01 06:26:59
Temat: Re: Opinie nt. serwisu Nikona
Od: XX YY <f...@g...com>
On 1 Okt., 08:02, Jurekk <j...@O...pl> wrote:
> >>http://polishnikonservice.com/
>
> > Normalnie wygląda to tak,
>
> dobrze, że napisałeś słowo normalnie, ale zapomniałeś że to PL i tu jest
> NINORMALNIE
ja oceniam ze poziom uslug w RP jest zdecydowanie wyzszy niz w
pozostalych krajach europy.
Robia taniej i lepiej-jeszcze mozna spotkac fachowca.
-
13. Data: 2009-10-01 11:29:00
Temat: Re: Opinie nt. serwisu Nikona
Od: George <j...@N...plieth.com>
Roger from Cracow pisze:
> Dotad kiedy nie bedzie konkurencji taki stan
> rzeczy
> bedzie trwal. Gdyby w Polsce bylo np. kilka autoryzowanych serwisow jest
> spora szansa, ze sytuacja ulegla by diamteralnej zmianie :)
O jakiej konkurencji mówisz? Czy o takiej, jaka jest np. w UK?
Przykład.
Swego czasu zepsuł mi się na gwarancji 30D. Pełen obaw co do jakości
polskiego serwisu postanowiłem dać szansę Anglikom, gdyż akurat żona
leciała do Londynu. Zaopatrzyłem ją we wszystkie dokumenty gwarancyjne,
oraz numery telefonów. Po dodzwonieniu się do jednego z nich dowiedziała
się, że może aparat dostarczyć do *dowolnego* sklepu w UK mającego umowę
z Canonem, gdyż i tak wszystkie aparaty serwisowane są w jednym miejscu!
Mało tego. Po jakimś czasie, kiedy minął termin naprawy, żona zaczęła
ich molestować telefonicznie. Rozmowa oczywiście "z automatem":
- jeśli twój problem dotyczy aparatu fotograficznego, naciśnij "1",
- jeśli twój problem dotyczy drukarki, naciśnij "2",
- jeśli twój problem dotyczy skanera, naciśnij "3",... itd.
Wreszcie po którymś naciśnięciu odezwał się żywy człowiek, acz kiepsko
angielskim władający! Okazało się, że rozmawiającym jest serwisant,
bodajże z Frankfurtu, jeśli dobrze zapamiętałem. Tamże bowiem wędrowały
podówczas wszystkie lustrzanki z UK!
Fakt jest, że jak już naprawili, to dobrze i nawet przedłużyli gwarancję
na kolejny rok!
Coś mi się wydaje, że tenże system funkcjonuje w całej UE, a
niewykluczone, że i w całym Kosmosie ;-)
Jurek PL.
--
http://plieth.com
-
14. Data: 2009-10-01 12:21:05
Temat: Re: Opinie nt. serwisu Nikona
Od: "elm" <spamno_elmstreet02malpayahoo.pl>
Użytkownik "Jurekk" <j...@O...pl> napisał w wiadomości
news:ha1gq6$b4r$1@atlantis.news.neostrada.pl...
>>> http://polishnikonservice.com/
>>
>
>> Normalnie wygląda to tak,
>
> dobrze, że napisałeś słowo normalnie, ale zapomniałeś że to PL i tu jest
> NINORMALNIE
>
> że do centrum obsługi Nikona na dany regiom wysyłasz
>> mail z zapytaniem i numerem części której problem dotyczy.
>
> na odpowiedż mailową czekam już 2 tygodnie
>
-----
Ja skontaktowałem się z servem nikona w deutschlandzie, napisałem e-mail,
tego samego dnia odpowiedź, odpisałem wieczorem, rano okolo 11 nastę[nego
dnia odpowiedź, odpisałęm, po 2 godz. odpowiedź.
Z servem w polandkowie nie kontaktowałęm się, z prostej przyczyny- wzędzie
pisują, "kontakt utrudniony".
Gdybym miał jakieś body za -powiedzmy 7K, wysłałbym do deutschlanów, koszt
dhl, czy upsem można sobie sprawdzić na ich stronach....
elm
-
15. Data: 2009-10-01 12:47:40
Temat: Re: Opinie nt. serwisu Nikona
Od: "gietrzy" <c...@g...pl>
> > http://polishnikonservice.com/
> adminowi zabraklo jaj na podpisanie sie imieniem i nazwiskiem, czy sie
> czegos boi?
Myślę, że w interesie firmy Nikon powinni coś zrobić z tym postępem. Zawsze
admin i inni key customers mogli kupić Piątki czy Jedynki...........
pozdrawiam,
gietrzy
ps. sam fakt, że powstała taka stronka to niezły obciach dla firmy
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl