eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowa › Opinie nt. serwisu Nikona
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 15

  • 11. Data: 2009-10-01 06:02:28
    Temat: Re: Opinie nt. serwisu Nikona
    Od: Jurekk <j...@O...pl>

    >> http://polishnikonservice.com/
    >

    > Normalnie wygląda to tak,

    dobrze, że napisałeś słowo normalnie, ale zapomniałeś że to PL i tu jest
    NINORMALNIE

    że do centrum obsługi Nikona na dany regiom wysyłasz
    > mail z zapytaniem i numerem części której problem dotyczy.

    na odpowiedż mailową czekam już 2 tygodnie


    Może to być numer
    > aparatu albo obiektywu.
    > Następnie dostajesz w ciągu 24 godzin potwierdzenia maila i sposób rozwiązania
    > problemu. To działa na całym świecie gdzie Nikon ma swoje autoryzowane
    > centrum. Spróbuj tej metody zanim zaczniesz wyważać otwarte drzwi.

    tam chyba trzeba wy.... wszystko i wszystkich
    na naprawę: obiektyw na gwarancji czekałem miesiąc
    na wycenę naprawy lampy czekam juz ponad 3 tygodnie


  • 12. Data: 2009-10-01 06:26:59
    Temat: Re: Opinie nt. serwisu Nikona
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 1 Okt., 08:02, Jurekk <j...@O...pl> wrote:
    > >>http://polishnikonservice.com/
    >
    > > Normalnie wygląda to tak,
    >
    > dobrze, że napisałeś słowo normalnie, ale zapomniałeś że to PL i tu jest
    > NINORMALNIE

    ja oceniam ze poziom uslug w RP jest zdecydowanie wyzszy niz w
    pozostalych krajach europy.
    Robia taniej i lepiej-jeszcze mozna spotkac fachowca.


  • 13. Data: 2009-10-01 11:29:00
    Temat: Re: Opinie nt. serwisu Nikona
    Od: George <j...@N...plieth.com>

    Roger from Cracow pisze:

    > Dotad kiedy nie bedzie konkurencji taki stan
    > rzeczy
    > bedzie trwal. Gdyby w Polsce bylo np. kilka autoryzowanych serwisow jest
    > spora szansa, ze sytuacja ulegla by diamteralnej zmianie :)
    O jakiej konkurencji mówisz? Czy o takiej, jaka jest np. w UK?
    Przykład.
    Swego czasu zepsuł mi się na gwarancji 30D. Pełen obaw co do jakości
    polskiego serwisu postanowiłem dać szansę Anglikom, gdyż akurat żona
    leciała do Londynu. Zaopatrzyłem ją we wszystkie dokumenty gwarancyjne,
    oraz numery telefonów. Po dodzwonieniu się do jednego z nich dowiedziała
    się, że może aparat dostarczyć do *dowolnego* sklepu w UK mającego umowę
    z Canonem, gdyż i tak wszystkie aparaty serwisowane są w jednym miejscu!
    Mało tego. Po jakimś czasie, kiedy minął termin naprawy, żona zaczęła
    ich molestować telefonicznie. Rozmowa oczywiście "z automatem":
    - jeśli twój problem dotyczy aparatu fotograficznego, naciśnij "1",
    - jeśli twój problem dotyczy drukarki, naciśnij "2",
    - jeśli twój problem dotyczy skanera, naciśnij "3",... itd.
    Wreszcie po którymś naciśnięciu odezwał się żywy człowiek, acz kiepsko
    angielskim władający! Okazało się, że rozmawiającym jest serwisant,
    bodajże z Frankfurtu, jeśli dobrze zapamiętałem. Tamże bowiem wędrowały
    podówczas wszystkie lustrzanki z UK!
    Fakt jest, że jak już naprawili, to dobrze i nawet przedłużyli gwarancję
    na kolejny rok!
    Coś mi się wydaje, że tenże system funkcjonuje w całej UE, a
    niewykluczone, że i w całym Kosmosie ;-)
    Jurek PL.


    --
    http://plieth.com


  • 14. Data: 2009-10-01 12:21:05
    Temat: Re: Opinie nt. serwisu Nikona
    Od: "elm" <spamno_elmstreet02malpayahoo.pl>


    Użytkownik "Jurekk" <j...@O...pl> napisał w wiadomości
    news:ha1gq6$b4r$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    >>> http://polishnikonservice.com/
    >>
    >
    >> Normalnie wygląda to tak,
    >
    > dobrze, że napisałeś słowo normalnie, ale zapomniałeś że to PL i tu jest
    > NINORMALNIE
    >
    > że do centrum obsługi Nikona na dany regiom wysyłasz
    >> mail z zapytaniem i numerem części której problem dotyczy.
    >
    > na odpowiedż mailową czekam już 2 tygodnie
    >
    -----
    Ja skontaktowałem się z servem nikona w deutschlandzie, napisałem e-mail,
    tego samego dnia odpowiedź, odpisałem wieczorem, rano okolo 11 nastę[nego
    dnia odpowiedź, odpisałęm, po 2 godz. odpowiedź.
    Z servem w polandkowie nie kontaktowałęm się, z prostej przyczyny- wzędzie
    pisują, "kontakt utrudniony".
    Gdybym miał jakieś body za -powiedzmy 7K, wysłałbym do deutschlanów, koszt
    dhl, czy upsem można sobie sprawdzić na ich stronach....

    elm


  • 15. Data: 2009-10-01 12:47:40
    Temat: Re: Opinie nt. serwisu Nikona
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > > http://polishnikonservice.com/
    > adminowi zabraklo jaj na podpisanie sie imieniem i nazwiskiem, czy sie
    > czegos boi?

    Myślę, że w interesie firmy Nikon powinni coś zrobić z tym postępem. Zawsze
    admin i inni key customers mogli kupić Piątki czy Jedynki...........

    pozdrawiam,
    gietrzy

    ps. sam fakt, że powstała taka stronka to niezły obciach dla firmy

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: