eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmOperator prepaid, uzywajacy sieci plus, nie wycinajacy srodkowOperator prepaid, uzywajacy sieci plus, nie wycinajacy srodkow
  • Data: 2009-12-03 15:21:39
    Temat: Operator prepaid, uzywajacy sieci plus, nie wycinajacy srodkow
    Od: "topek " <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    po rocznej przygodzie z mobilkingiem przesiadlem sie na oragne pop.
    Przesiadlem sie bo wkurzal mnie slaby zasieg ery.
    Za to orange pop mnie w konia zrobil.
    Nie bylo mnie w PL przez 2,5 miesiaca i wszystkie srodki, ktore mialem na
    koncie mi dziady wycieli :-/
    Dlatego chce zmienic na operatora, ktory jak mobilking, przez 3 miesiace nic
    nie bedzie z moimi srodkami robil.
    Chce zmienic na operatora uzywajacego infrastruktury plusa.

    W oczy wpadlo mi mbankowe rozwiazanie: mobile.pl
    Maja stala stawke: 27 groszy do wszystkich sieci (takze play!)
    Waznosc konta tez jest fajna:
    http://mbankmobile.pl/pomoc/doladowania/waznosci.htm
    Przy doladowaniu za 20 zl mam wychodzace aktywne przez 30 dni a przychodzace
    przez 150 dni (prawie pol roku).
    I teraz pytanie zasadnicze:
    co zrobi mbank z moimi srodkami jak znow wyjade na 2,5 miesiaca?
    Po doladowaniu za 20zl zaaktywuje mi wychodzace polaczenia ale nie skasuje
    starych srodkow jak to zrobil orange?

    Wie ktos moze jak dlugo srodki sa wazne na koncie Mova (Carrefour)?

    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy