eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmOperator prepaid, uzywajacy sieci plus, nie wycinajacy srodkowRe: Operator prepaid, uzywajacy sieci plus, nie wycinajacy srodkow
  • Data: 2009-12-03 17:14:41
    Temat: Re: Operator prepaid, uzywajacy sieci plus, nie wycinajacy srodkow
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 3 Dec 2009 16:05:33 +0000 (UTC), topek napisał(a):

    > A kiedy srodki wycina mbank?

    Tego jeszcze nikt nie wie, bo w regulaminach nic na ten temat nie ma, a
    jak na razie nikt jeszcze nie zgłaszał takiego zdarzenia.
    W każdym razie na pewno nie wcześniej, niż po upływie okresu ważności
    połączeń przychodzących. U cywilizowanych operatorów środki można
    odzyskać jeszcze nawet po roku.
    Ale jeśli aktywnie używasz konta w mBanku, to chyba Ci to w ogóle nie
    grozi bo:
    1) stan konta swojego telefonu widzisz (*chyba*, bo ja tam jeszcze
    swojego numeru nie zarejestrowałem) każdorazowo po zalogowaniu się do
    mBanku,
    2) konto możesz w każdym momencie doładować zwykłym SMS-em, nawet z
    zagranicy (oczywiście, jeśli uprzednio aktywujesz tę usługę),
    3) jestem przekonany, ze mBank nie pozwoli, żebyś przegapił doładowanie
    konta i przypomni Ci o tym w porę. Swoje przekonanie opieram na
    doświadczeniu z komunikacyjnym ubezpieczeniem OC w mBanku, z którego jak
    na razie jestem bardzo zadowolony.

    > A jak doladuje za 20zl?
    > Na stronie przez Ciebie podanej jest info, ze doladowanie do 49zl to
    > przedluzenie o 60zl.

    Sam widzisz, że o wiele bardziej opłaca się doładowywać albo za 5 zł co
    60 dni (wychodzi 30 zł/rok!), albo za 50 zł co 180 dni.

    > Moge to kupic przebywajac za granica?

    Zamówić możesz, ale nie sadzę, żeby mBank przesłał Ci starter na
    zagraniczny adres, chociaż spytać możesz. Ewentualnie mógłbyś prosić
    kogoś w Polsce o pomoc.

    > Jak dlugo sa takie warunki?

    Gwarantowane do 30 czerwca 2010. A co będzie potem, to nie wiadomo.

    > Obejzalem. Dzieki za link.
    > A nie moge podac CIebie jako polecajacego?
    > Zebys cos z tego mial?

    "Promocja Urodzinowe rozmówki polskie nie łączy się z programem mDealer.
    Nie można skorzystać z oferty i jednocześnie wpisać numeru
    Polecającego."

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof