eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmOperator prepaid, uzywajacy sieci plus, nie wycinajacy srodkowRe: Operator prepaid, uzywajacy sieci plus, nie wycinajacy srodkow
  • Data: 2009-12-03 16:05:33
    Temat: Re: Operator prepaid, uzywajacy sieci plus, nie wycinajacy srodkow
    Od: "topek " <t...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ten numer, to jest specjalność orangutanów. Żadna inna sieć tak nie
    > robi!
    A kiedy srodki wycina mbank?

    > A co byś powiedział na 19 gr/min? Włącznie z Playem!
    Brzmi super :)

    > A co powiesz na 180 dni połączeń *wychodzących* i 210 dni połączeń
    > przychodzących przy doładowaniu za 50 zł?
    A jak doladuje za 20zl?
    Na stronie przez Ciebie podanej jest info, ze doladowanie do 49zl to
    przedluzenie o 60zl.

    Moge to kupic przebywajac za granica?

    > Dodatkowo *całkiem za friko* co miesiąc dostajesz 50 MB darmowego
    > transferu do wykorzystania.
    Tez fajnie :)

    Jak dlugo sa takie warunki?

    > Gdyby Cię to zainteresowało, to kliknij tutaj:
    > http://www.mbankmobile.pl/prl3.html
    Obejzalem. Dzieki za link.
    A nie moge podac CIebie jako polecajacego?
    Zebys cos z tego mial?

    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy