  • Data: 2009-07-26 20:58:55
    Temat: Olympus ľ TOUGH-8000 czy Canon PowerShot D10
    Od: BEDUINKA <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    szukam wstrząsoodpornego i wodnoodpornego aparatu.
    słyszałam o tych dwóch (na stronie olympusa widziałam jeszcze u
    TOUGH-6000 i u
    TOUGH-6010 - ale z wodoszczelnością tylko do 3m) - a u TOUGH-8000 i
    Canon
    PowerShot D10 są szczelne do 10m.

    czy ktoś korzystał z tych aparatów? który z nich polecacie?

    mam koleżankę, która ma tego Olympusa i jest zadowolona.
    Canon jest nowością (wszedł chyba do sklepów w maju) więc trudno na
    razie o
    opinie.

    Który z nich polecacie? a może jeszcze jakiś inny?

    Mirka