  • Data: 2009-08-03 11:46:17
    Temat: Re: Olympus u TOUGH-8000 czy Canon PowerShot D10
    Od: "~BitPump" <bitpump_malpka@bitpump_kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Udało mi się zalać TOUGH-8000 na nurkowaniu bardzo statycznym na
    > głębokości mniejszej niż 10m.

    Aparat zalany trafił do serwisu Olympusa w Warszawie. Równo po tygodniu na
    moje biurko trafił fabrycznie nowy aparat zamiast naprawiania starego. Bez
    dyskusji, bez walki, bez problemów.

    Jak wielu z Was wie ja nie fotografuję tablic testowych, nie wiem, czy moje
    lustrzanki mają FF, BF czy jeszcze coś innego, jestem ignorantem pikselowym,
    ale dzięki temu mam czas ma robienie zdjęć nad i pod wodą. W związku z tym
    Olympus jest dla mnie aktualnie numer jeden, bo serwis i obsługę klienta w
    Polsce mają pierwszoligową.

    ~BitPump