  • 1. Data: 2010-11-15 20:07:03
    Temat: Olympus E-PL1
    Od: "Naj" <n...@v...pl>

    Witam
    Wczoraj obejrzałem wizjer elektroniczny do E-PL1. Na razie nie było o nim
    mowy na grupie. E-PL1 ma nad monitorem dedykowane złącze, do którego wpina
    się ten wizjer.

    Pozdrowienia
    Jan

  • 2. Data: 2010-11-15 20:21:35
    Temat: Re: Olympus E-PL1
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2010-11-15 21:07, Naj pisze:

    > Wczoraj obejrzałem wizjer elektroniczny do E-PL1. Na razie nie było o
    > nim mowy na grupie. E-PL1 ma nad monitorem dedykowane złącze, do którego
    > wpina się ten wizjer.
    >[...]

    Po pierwsze - już parę razy było. Po drugie - nie wysyłaj binarii na
    grupę. Wystarczylo wysłać link do zdjęcia.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)