    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Oferta Netii - jakieś haczyki?
    Date: Wed, 22 Sep 2010 10:46:47 +0000 (UTC)

    niusy.pl napisały:

    > Tzn jak konkretnie ?

    Było przecież w tym wątku wyjaśniane. W skrócie tak, że odpowiedzialność
    tepsy wobec abonentów jest praktycznie żadna. Jak im się łącze zpsuje,
    to można nie naprawiać i nic się strasznego nie dzieje. Ale jeśli tego
    samego łącza używa ten sam abonent, ale jako WLR/BSA innego usługodawcy,
    to jest zgoła inaczej. Tepsa płaci duże kary umowne, wieć musi śpieszyć
    się z usuwaniem usterki.

    Dochodzę do wniosku, że plany prezes Stereżyńskiej, by podzielić tepsę
    na dwie firmy, to zły pomysł. Tepsa w ogóle nie powinna mieć swoich
    abonentów, skoro nie potrafi z ludźmi gadać. Nie znaczy to, że łączenie
    kabelków idzie im jakoś znacząco lepiej. Ale jak by im nic innego nie
    zostało, to może by się wzięli do roboty.

    --
    Jarek