  • 1. Data: 2010-08-31 09:49:55
    Temat: TPSA + Tele 2 --> Netia
    Od: "Damian Niusy" <a...@w...pl>

    Witam,

    Mam abonament TPSA oraz miałem umowę z Tele 2 teraz z Netią na rozmowy
    wychodzące.
    W TPSA płacę tylko abonament a z Netii raz na 2-3 miesiące przychodzi
    rachunek za rozmowy

    Chciałem sprawdzić ponoszone koszty i z tego co się doliczyłem to np. za
    rozmowy komórkowe na ERA, Plus płacę 69 gr + 15 gr za rozpoczęcie połączenia
    netto. Nie wiem czy na PLAY jest drożej ?

    Na stronie http://www.netia-cennik.pl są tylko jakieś abonamenty których ja
    nie mam.

    Czy ktoś się orientuje gdzie oni schowali ten cennik.

    Pozdrawiam
    Damian

  • 2. Data: 2010-08-31 09:56:06
    Temat: Re: TPSA + Tele 2 --> Netia
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    Zgaduję - na własnej stronie www.netia.pl ?

  • 3. Data: 2010-08-31 10:21:36
    Od: "Damian Niusy" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...info> napisał w wiadomości

    > Zgaduję - na własnej stronie www.netia.pl ?

    Niby tak ale szukam i szukam i tylko coś takiego znalazłem:
    http://www.netia.pl/files/biznes/uslugi/cenniki/cenn
    ik_lepszy_telefon_-_firma_netia_prefiks.pdf
    ale to chyba dla biznesu a dla osób prywatnych nie mogę znaleźć ?

    Damian

  • 4. Data: 2010-08-31 14:10:42
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Damian Niusy" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    ik_lepszy_telefon_-_firma_netia_prefiks.pdf
    > ale to chyba dla biznesu a dla osób prywatnych nie mogę znaleźć ?

    Tu jest kilka cenników:

    http://www.netia.pl/hp,dla_domu,cenniki.html

  • 5. Data: 2010-08-31 21:38:24
    Od: a...@p...pl

    czesc,

    ja kiedys dzwonilem TP+NOM 1044 a potem Plus 1069 (maja tez swoj
    prefiks) i ceny w 1069 byly lepsze niz w NOM. Ja dzwonilem jako firma
    (bez minimalnych oplat, teraz nie wiem jak jest). Sprawdz sobie, moze
    dla osob fizycznych tez sa juz/jeszcze jakies ciekawe oferty?

    A moze cos takiego, by ciebie zainteresowalo? Dzwonisz na numer
    dostepowy, system rozpoznaje twoj numer i przerywa polaczenie i za
    chwile oddzwania (na twoj koszt 5-9 gr brutto/minute) i dostajesz
    mozliwosc wybrania numeru - np. komorkowego do (plus/orange/era) po 31
    gr/min - zawsze to tanie niz prze Netie.

    Z drugiej strony, to sprawdz w TP jakie sa obecnie stawki na komorki,
    bo moba byc juz bardziej atrakcyjne nie kiedys i nawet obecnie przez
    Netie.

    --
    ThinkXtra

  • 6. Data: 2010-09-01 22:02:38
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Na dziś telepies na komórki jest tańszy za minutę niż złodziejski Plus z
    oszukańczym 1069 (uzasadnienie trochę NTG), nie wiem, jak z taktowaniem w
    różnych planach u telepsa (1069 ma sekundowe i to właściwie jest od dawna i
    obecnie JEDYNA przewaga konkurencyjna tego prefiksu).

    -----

  • 7. Data: 2010-09-02 20:45:59
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 1 Sep 2010 22:02:38 +0000 (UTC), " 666"
    <j...@g...pl> wrote:

> [...]
    >różnych planach u telepsa (1069 ma sekundowe i to właściwie jest od dawna i
    >obecnie JEDYNA przewaga konkurencyjna tego prefiksu).

    to zawsze mozesz zadzwonic przez 1033 na komorki a reszte przez 1069.
    Ja mialem tak zrobione, ze nie mialem preselekcji. W gigasecie
    zaprogramowalem sobie prefiksy pod guzikami

    2 - via 1069
    3 - via 1033

    przytrzymanie 2 lub 3 powodowalo, ze prefiks wskakiwal sam a nastepnie
    tylko doklepac numer lub wybrac go z ksiazki.

    Jakbys mial np. abonament socjalny z TP to moglbys dzwonic przez
    dialin+callback z Freeconet. Puszczasz strzalke do systemu, system
    oddzwania za 5-9 gr/min. a dalej dzwonisz po stawkach Freeconet.
    Mialem to wlaczone testowo, ale potem uruchomilem sobie bramke voip, a
    linia z TP (jest poki) co zawieszona.

    --
    ThinkXtra