  • 1. Data: 2010-03-13 12:39:36
    Temat: Odtwarzacz mp3 ze zmianą szybkości odtwarzania ?
    Od: "Andrzej" <1...@4...pl>

    Szukam odtwarzacza mp3, w którym można zwiększać
    i zmniejszać szybkość odtwarzania utworów.
    Dobrze by było, gdyby te zmiany były wielostopniowe,
    to znaczy: mała zmiana szybkości, większa zmiana
    i największa.

    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 2. Data: 2010-03-13 14:07:42
    Od: "Hals" <u...@v...pl>

> [...]
    > i zmniejszać szybkość odtwarzania utworów.
    > Dobrze by było, gdyby te zmiany były wielostopniowe,
    > to znaczy: mała zmiana szybkości, większa zmiana

    Mam taki najzwyklejszy/najtańszy 1GB. Regulacja prędkości odtwarzania -7 -
    0 - +7
    czyli w sumie 14 stopniowa :-) Używałem go jako dyktafonu.
    Być może to jest popularna funkcja, lecz nieczęsto używana.
    Nazwy odtwarzacza nie znam - to popularny "chińczyk"- coś w tym stylu:
    http://www.bodyshop.mpower.pl/mp3/m04/5.jpg
    jedynie wersja softu - 2005/11/09 3.5.32.0000
    Jeżeli interesują Cię szczegóły - pytaj.

    Pozdr. Hals.

  • 3. Data: 2010-03-13 14:46:14
    Od: "Andrzej" <1...@4...pl>

> [...]
    > http://www.bodyshop.mpower.pl/mp3/m04/5.jpg
    > jedynie wersja softu - 2005/11/09 3.5.32.0000
    > Jeżeli interesują Cię szczegóły - pytaj.

    Ta ilość stopni jest imponująca. Wspomniałeś, że używasz go jako dyktafonu.
    Gdybyś nagrał jakiś tekst i odtwarzał go z różną szybkością (szczególnie
    szybciej) to będzie to brzmiało tak, jakbyś mówił szybciej lub wolniej, czy będzie
    to raczej brzmiało sztucznie?

    Mam odtwarzacz firmy Pentagram, ale niestety tej funkcji nie ma. Przynajmniej
    nie ma jej w opisie, a nie mam pomysłu co spróbować, żeby to sprawdzić.
    Nie wiem czy ewentualnie zmiana firmware'u by tu pomogła.

    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 4. Data: 2010-03-13 15:01:25
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Andrzej" napisał:

    > Szukam odtwarzacza mp3, w którym można zwiększać
    > i zmniejszać szybkość odtwarzania utworów.

    Być może masz już taki, kwestia tylko odpowiedniego oprogramowania. ;-)
    Pytałeś na pl.misc.telefonia.gsm?

    JoteR

  • 5. Data: 2010-03-13 15:17:00
    Od: "Hals" <u...@v...pl>

    > Gdybyś nagrał jakiś tekst i odtwarzał go z różną szybkością (szczególnie
    > szybciej) to będzie to brzmiało tak, jakbyś mówił szybciej lub wolniej,
    > czy będzie
    > to raczej brzmiało sztucznie?

    Czasem odtwarzam nagranie wolniej - oczywiście głos jest niższy (takie są
    prawa fizyki) ale dzięki mniejszej prędkości łatwiej jest zrozumieć
    niewyraźny text.
    Działa to dokładnie tak jak w magnetofonie lub gramofonie .

    Hals.

  • 6. Data: 2010-03-13 15:19:03
    Od: "Andrzej" <1...@4...pl>

    > Być może masz już taki, kwestia tylko odpowiedniego oprogramowania. ;-)
    > Pytałeś na pl.misc.telefonia.gsm?

    Nie pytałem. A co ma wspólnego odtwarzacz mp3 z komórką?

    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 7. Data: 2010-03-13 15:24:16
    Od: "Andrzej" <1...@4...pl>

> [...]
    fizyki) ale dzięki mniejszej prędkości łatwiej
    > jest zrozumieć niewyraźny text.
    > Działa to dokładnie tak jak w magnetofonie lub gramofonie .

    No właśnie, byłem ciekaw jak to działa. Przeglądałem Internet i tam przy niektórych
    odtwarzaczach jest opis, że zmiana szybkości odbywa się "bez zmiany wysokości tonu".

    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 8. Data: 2010-03-13 15:29:41
    Od: Radosław Sokół <R...@p...pl>

    Hals pisze:
    > Czasem odtwarzam nagranie wolniej - oczywiście głos jest niższy (takie
    > są prawa fizyki) ale dzięki mniejszej prędkości łatwiej jest zrozumieć

    Niby dlaczego głos według praw fizyki musi być niższy? ;) Da
    się tak zmienić szybkość odtwarzania, by wysokość tonu nie
    uległa zmianie. Po prostu po zmianie prędkości przesuwa się
    sygnał w dziedzinie częstotliwości.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 9. Data: 2010-03-13 15:36:14
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Andrzej" napisał:

    > Nie pytałem. A co ma wspólnego odtwarzacz mp3 z komórką?

    Mniej więcej tyle samo, co z komputerem PC ;->
    Przecież niemal każdy współczesny telefon komórkowy jest również
    odtwarzaczem mp3, tak więc być może hardware już masz, wystarczy dobrać
    odpowiednie oprogramowanie (if exist).

    JoteR

  • 10. Data: 2010-03-13 15:49:58
    Od: "Hals" <u...@v...pl>

    > Niby dlaczego głos według praw fizyki musi być niższy? ;) Da
    > się tak zmienić szybkość odtwarzania, by wysokość tonu nie
    > uległa zmianie. Po prostu po zmianie prędkości przesuwa się
    > sygnał w dziedzinie częstotliwości.

    Bo tak zdecydował księgowy który akceptował wdrożenie do produkcji ten
    projekt odtwarzacza MP3 :-)
    A dokładniej - jasne że się da - ale nie w sprzęcie za $3.
    Taki o którym piszesz musi kosztować minimum $4 :-)

    Hals.