  • 1. Data: 2013-02-02 16:22:03
    Temat: Odratować Safrane ?
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    (jeszcze) Mam safrane 24v 2000r (jeszcze rdza nie je, to - nie klapa
    z BMW, albo drzwi merca ) - bo już miałem pomysł żeby wezwać złom
    i żeby zabrali.

    2kkm temu (i 5 mieś) wymieniłem wszystkie paseczki (rozrządy i te 2 na
    zewnątrz) roleczki wszystkie, hamulce, zawieszenie itp... w nim i go
    kurcze popsułem....

    fakt zaczął przekraczać 250km/h (francja->kraków 7h, wrc->krk 1:36h
    wliczając 4 postoje na bramkach) i skrzynia poszła.... (ZF coś
    HP 20 złom niemiecki !!!!!)

    a mam jeszcze skrzynie "bi-turbo" (u mechanika leży) i chłodzenie
    bi-turbo (chyba też leży), a filmik pokazuje 7sek do setki ;)
    0 turbin po prostu inna skrzynia:

    https://picasaweb.google.com/sheraster/PereKa?authke
    y=Gv1sRgCNfQhK39vrLrmwE#5770272775085815986
    btw. to filmik kogoś stąd :) ?

    i tak mi przyszło do głowy żeby coś pomajstrować (tz. mechanik)

    podejdą turbiny z Volvo T6 ? bo tam ten sami silnik z reno siedzi
    a 300km to 300km :) będzie rakieta szybsza i dużo bezpieczniejsza
    od BMW7 v12 :) się zrobi 5.5 sekundy szpera 1.7 tony i FWD :)

    już mi (odrobinę) przeszło wkurzenie (tak trochę na safrane) zwłaszcza
    ze cichszy i lepszy w hi speed jest od BMW7 (mimo że starszy).

    będę miał klasyka zaprojektowanego 21lat temu napranego kolorowymi
    ekranami, bezpiecznego i z rewelacyjnym audio (tylko alipine wywalę
    i wstawię philipsa - znacznie lepszy niż logic7 z bmw e65, coś jak
    philips w S80 T6 1998..2005)

    mówię wam bezpieczeństwo to podstawa !

  • 2. Data: 2013-02-02 16:44:23
    Temat: Re: Odratować Safrane ?
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 2/2/2013 4:22 PM, _Michał wrote:
> [...]
    > ekranami, bezpiecznego i z rewelacyjnym audio (tylko alipine wywalę
    > i wstawię philipsa - znacznie lepszy niż logic7 z bmw e65, coś jak

    http://oi49.tinypic.com/jl2kgz.jpg
    ależ mi się go teraz szkoda zrobiło...

    chyba że vel Satis ? <- to jest dopiero bezpieczne :)
    i jest tam silnik ten sam co Nissan Z350 !! może da się
    przekręcić na ponad 300 koni ?

    wejdzie do velsatisa skrzynia "złom" ZF 5HP30
    z Rolls-Royce Silver Seraph/BMW740,750/Bentley Arnage
    bo 300km+ (chyba) chrupnie to co tam jest.

    btw. a safrane ph2 też miał wzmocnienia z włókien węglowych
    z przodu (na drzewa i słupy) jak ph1 ?

  • 3. Data: 2013-02-02 16:48:55
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    <śmieci>

    w ktorym psychiatryku daja dostep do kompa i netu?

  • 4. Data: 2013-02-02 16:53:14
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "h.w.d.p." <h...@i...yfd> napisał w wiadomości
    > <śmieci>
    >
    > w ktorym psychiatryku daja dostep do kompa i netu?

    W sejmie...

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 5. Data: 2013-02-02 17:12:15
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 2/2/2013 4:48 PM, h.w.d.p. wrote:
    > <śmieci>
    >
    > w ktorym psychiatryku daja dostep do kompa i netu?

    Smutno mi !!!

    Stoi sobie samo i jeździ tylko do tyłu (do przodu słabo)...
    http://oi47.tinypic.com/2s0it21.jpg

    całe w muchach..... i podziurawione od piasku 230km/h+ na S1

    Smutno mi się zrobiło, stoi brudne że hej, teraz we śniegu!!
    gdzie w krakowie garaż TANIO jakiś do wynajęcia ?

    .. a ja nim 8 mieś jeździłem wpakowałem ponad wartość
    i nawet nie przerejestrowałem smutno mi, garaż mu się należy !!!

    dokupić mu tylko światełko (bo matowe, ktoś folie zdarł)
    - 800pln i skrzynie 12k i "bedzie" :) lub robić rakietę
    na skrzyni bi-turbo !!!!

    dobra nie bo się zaczynam wkurzać jak całe niemcy musiałem robić
    w 3:40 (kurski ponoć robi 5:30), bo jedyna metoda żeby skrzynia nie
    zagrzewała wszystkiego to było 180...258km/h (do odcięcia) i pitstop
    na tankowanie gdzie po zwolnieniu poniżej 100km/h miałem 40 sekund
    na wyłączyć silnik albo przyśpieszyć ponad 180... i elektronika
    nawalała jak na chwile wskazówka temperatury przekroczyła maxa -traciłem
    odczyty obrotów i prędkości, trzeba było z kolorowego ekranu
    z service/hidden mode patrzyć ile jadę... 3 coś się włączały i cały cyrk...
    a jedyna metoda na brak servise mode skrzyni to było przy 120 kluczyk
    tam i spowrotem bo nie można było dopuścić do wrzucenia 3 biegu....

    już mi mniej szkoda... ale i tak mi smutno że samo stoi

  • 6. Data: 2013-02-02 17:16:25
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 2/2/2013 4:53 PM, kamil/Endurorider.pl wrote:
    > Użytkownik "h.w.d.p." <h...@i...yfd> napisał w wiadomości

    > W sejmie...

    nie przesadzajmy w sejmie jest normalnie, mam kilku znajomych posłów
    i byłych posłów - normalni ludzie.

    ale fakt trochę oderwani o rzeczywistości

    z tym że zazwyczaj to trzeba mieć trochę więcej lat żeyb coś tam ugrać

  • 7. Data: 2013-02-02 17:19:15
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 2/2/2013 5:12 PM, _Michał wrote:

> [...]
    > odczyty obrotów i prędkości, trzeba było z kolorowego ekranu
    > z service/hidden mode patrzyć ile jadę... 3 coś się włączały i cały cyrk...

    3 cyl

    btw na 3 cyl się do 190km/h rozpędzał i stygł jakieś 6 minut i sie potem
    6 właczało

  • 8. Data: 2013-02-02 17:19:34
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > Smutno mi !!!

    jak chcesz to wezme od ciebie wszystkie zlomy jakie masz. nawet dzisiaj.

  • 9. Data: 2013-02-02 17:30:41
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 2/2/2013 4:53 PM, kamil/Endurorider.pl wrote:
    > Użytkownik "h.w.d.p." <h...@i...yfd> napisał w wiadomości

    > W sejmie...

    Nie dobra coś w tym jest bo zaraz zwariuje
    od tych przecizakrzepowych leków na nogę...

    Jadę popracować, żeby było normalnie
    $$$$ zrobić sobie dziś bo spokój i cisza

    o posiedzę dużej to se coś włoskiego tanio kupie:

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/bf/L
    ancia_Thesis.jpg
    v6 :) za 35 :)
    http://s2.blomedia.pl/autokult.pl/images/2012/06/SR-
    Auto-Maserati-Quattroporte-Executive-6-224512.jpg
    v12 :)))) za 70 :)

    dobra ide (nie do sejmu)

  • 10. Data: 2013-02-02 18:11:00
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *_Michał* napisał(-a):

    > o posiedzę dużej to se coś włoskiego tanio kupie:

    może orzechy?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675